• Fiiffii

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar; vilken app använder du? Kan rekommendera womenlog.. Den funkade för mig:)

• Fiiffii

Skunk; Vet känslan.. Men konstigt nog så varje gång jag sagt att nu ger jag upp och slutar tro på att jag ska bli gravid. Så sker det.. Håller alla tummarna för att ni ska lyckas och beklagar ert missfall :((

• EQ85

den enda gången jag ens hade kunnat tänka mig en abort är om det hade varit något allvarligt fel med barnet eller om det hade funnits fara för mitt liv att vara gravid.
    jag har fått göra en medicinsk abort då jag fick MA. Det var så hemskt att sitta där och inse vad som skulle hända, även om barnet inte levde. jag vill aldrig uppleva det igen. 
    nu är jag välsingnad med ett bonusbarn, ett biologiskt och ett på väg.

jag hejar på er alla och skickar massor av hopp till er!!{#emotions_dlg.flower} 

• EQ85
    bulleb skrev 2012-07-02 09:59:42 följande:
    Önskar hjälp att tyda mitt test!

positivt
  • Angeliic
    bulleb skrev 2012-07-02 09:59:42 följande:
    Önskar hjälp att tyda mitt test!

Tycker också det ser positivt ut!  När har du BIM? 
  • Tusse Misse
    Angeliic skrev 2012-07-02 09:30:54 följande:
    Håller faktiskt med. Har sett henne skriva här, hennes längtan efter plus och plötsligt skrev hon att skulle göra abort. Tror inte hon skulle göra det lättvindigt för en "småsak". Vi har INGEN aning om vad som hänt i hennes liv och har INGEN rätt att sitta och spy galla över hennes val. Anledningen att hon skrev det var säkerligen för hon trodde hon hade fått "vänner" här i tråden.

Isåfall kan jag tycka det är lika bitande jobbigt att läsa om andras ultraljud och bebislycka i tråden också. För det hör ju inte heller hit eller hur? Och kan vara minst lika jobbigt för folk att läsa om som strävar efter plusset. 
    Vaknade idag och började läsa här. Oj vad ledsen jag vart av mångas hårda ord. MORD? Är jag en mördare nu? Det var antagligen dumt att skriva här om detta faktum. Men som nån skrev så trodde jag på mänsklig värme och "vänner" Men nu vet jag att jag inte var välkommen.
    Men Angeliic: Jag vill verkligen tacka för dina ord!

Hur kan ni andra ens tro att jag bara gör detta "bara för att" Hur kan ni????? Känns som om det säger mer om er än vad detta säger om mig! Besviken och fruktansvärt ledsen ska jag nu lämna er ifred! Så får vi hoppas eran tråd blir förskonade från den hemska verkligheten som kan slå till ibland!

Jag har barn sedan tidigare som behöver sin mamma FRISK! Så nu tar vi detta beslutet för deras skull.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester