• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

vigillarmtb skrev 2012-08-29 12:01:16 följande:
    Bild 14 är ett öppnat cb, forumbilder.

Förlåt men nu känner jag mig jättedum, vart finns det en mapp med forumbilder? I ditt galleri ser jag bara standardmappen, gravtester och privat.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    vigillarmtb skrev 2012-08-29 12:27:48 följande:
    Nu finns de synliga under gravtester

Nu såg jag :) Det är inte ett sånt med veckonindikator va? Eftersom det bara va en remsa.
  • popcornplaya
    vigillarmtb skrev 2012-08-29 13:12:31 följande:
    Ska bryta upp mina gamla digitala m veckoindikator, vet ju inte vilken av dem son är positiv då det var längesedan de användes, april 2012

Tror ju inte mitt är positivt ändå. Igår kväll fick jag upp hoppet lite för då såg jag ändå tydligt ett svagt streck på stickan som kom upp direkt. Men idag är det så svagt att det lika gärna kunde va spök. Varför skulle det blitt nått denna månaden liksom. Mensen får väll komma då om det ändå inte är nått så man kan börja på försök 14.....
  • popcornplaya

Här är mitt. Men det verkar som det ensamma strecket ska va starkare om det är positivt (har googlat lite) Nu tog jag inte bilden fören testen torkat lite, det var starkare först.

• popcornplaya

Är ju helt möjligt att få plus på äl+10 :) då har du lång lutealfas då om du har 7 dagar kvar till bim.

Grattis så sjukt mkt till plus i alla fall!!!!!!!!!

• popcornplaya

När jag berättade med vårt första barn så åkte jag och köpte små strumpor och slog in i ett paket som han fick öppna :)

• popcornplaya

Bim+2 idag och inget roligt på stickan samt rejäla menskänningar :( bara att inse att vi får börja på försök 14......

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester