• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kanske 4: jag anar allt en svag skugga.

• popcornplaya

Alexander: normalt har jag mens i 7 dagar men ett par gr har det bara vart i typ 2 dagar. Vet inte vad det beror på, kanske har man inte haft äl alls eller nått?

• popcornplaya

Alexander: skumt, har du testat nått mer? Jo själv testar jag varje dag ;) har fått några skuggor men det känns som att stickor oftast ger en svag skugga, inget roligt på testen i alla fall :( är på bim-2 men har menskänningar. Är ganska säker på att det inte blitt nått denna gång heller. Försök 14 nästa gång.....

• popcornplaya

Förra året fick jag ett väldigt tidigt mf. Testade plus på morgonen sen under dagen var det ff plus men något svagare, dagen efter va det svagare igen och så började jag blöda på kvällen och dagen efter var testen blanka. Blödde rikligare än vanligt och hade mensvärk typ. Dock inga klumpar, det brukar det nog inte va så tidigt.

• popcornplaya

Men va fan! Testade med ett cb digitalt nu på morgonen och skärmen var bara helt blank..... Nått fel på testet då antar jag, så typiskt.

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    kanske 4a skrev 2012-08-29 09:34:37 följande:
    Mäh vad skumt, gå tillbaka till apoteket och be å få ett nytt.

Det står i bruksansvisningen att man ska kontakta CB, men dom har ju bara telefonkontakt. Får väll ta mig i kragen och trotsa telefonfobin och ringa sen. Är ju inte allt för billigt test så lite surt när det inte funkar.
  • popcornplaya

Nån med uppbrutna digitala som vill dela med er av bild? Både negativa och positiva. Jag VET att man inte ska kolla på uppbrutna digitala, har aldrig brutit upp ett sådant innan men eftersom mitt inte funka så var jag bara nyfiken och ville se hur det såg ut.

• popcornplaya
    vigillarmtb skrev 2012-08-29 11:45:33 följande:
    Finns i mitt galleri, forumbilder, cb digital med plus och minus. Mitt var negativt, vet ej om jag kan lita på de då jag testade väldigt tidigt..

Hittar bara rfsu test i ditt galleri.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester