• sajo0106

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

skumbanan skrev 2012-07-03 12:42:28 följande:
    Någon som inte hade ömma bröst innan ni plussade?
    Jag hade inga symtom alls! Varken mensvärk, illamående, yrsel, spännigar i bröst och dylikt... det är därför jag har så svårt att tro det, har redan sen igår tagit 3 test och alla är positiva men jag kan inte förstå det för jag märker ingen skillnad från igår då jag tog första testet och från i förrgår då jag inte visste ens att jag var gravid :P
  • Capiche
    telgebo skrev 2012-07-03 16:23:16 följande:
    Försökte lägga in länken men det gick inte. Tråden finns iaf under medlemsgrupper så jag tror du hittar om du kollar där.
    Ok ska kika där. :D 
  • MalinTherese
    telgebo skrev 2012-07-03 16:21:53 följande:
    Förstår inte riktigt, såg du streck på baksidan av testen? De syns ju endast på framsidan.
    Nej, jag skrev hemskt otydligt!
    Jag såg strecken hemskt svagt, och befarade att de var spökstreck som jag  såg, så jag tog bort skalet bak för att kolla om de syntes något streck, och de gjorde det på båda testerna!

Men det digitala visade negativt dock...  
  • skumbanan

Sajo: skönt att höra! Då kanske det finns en chans! :) grattis till ditt plus!

Kollade med test nu efter att ha hållt mej 3-4 h men inte starkare än i morse.. Knappt synbara streck.

• Cecilia22
    skumbanan skrev 2012-07-03 12:16:18 följande:
    Tack Cecilia för att du la upp bilden! Testade du starkare redan nästa dag? Har röntgen-operationer resten av veckan så skulle vara så skönt att Veta gravid/icke gravid..

Ja det gjorde jag, tog ett varje dag fram till att jag tog det digitala någon dag efter plusset. Inte mycket starkare men lite iaf. Efter ett par dagar var det ett jätte tydligt streck :)
  • skumbanan

Jag tog den första bilden på morgonen.. Den andra med flera tester nu på kvällen. Visst finns det svaga streck. Vet inte om ni ser de på datorn.. Känner mej så löjlig som sa till chefen att jag inte vill vara med på röntgenoperationer just nu. Han förstår  ju vad det handlar om när tjejer säger så. Jag vill inte ta den risken om det skulle vara en graviditet. Känner på mig att jag kommer bli besviken denna månad med.

• sajo0106
    skumbanan skrev 2012-07-03 18:04:59 följande:
    Jag tog den första bilden på morgonen.. Den andra med flera tester nu på kvällen. Visst finns det svaga streck. Vet inte om ni ser de på datorn.. Känner mej så löjlig som sa till chefen att jag inte vill vara med på röntgenoperationer just nu. Han förstår  ju vad det handlar om när tjejer säger så. Jag vill inte ta den risken om det skulle vara en graviditet. Känner på mig att jag kommer bli besviken denna månad med.

Jag ser något svagt på allihop! När har du BIM?
  • Loppan8604
    Fairytale01 skrev 2012-07-03 15:06:44 följande:
    Vågade mig på ett digitalt som visade gravid 1-2!!! Puh!!! Är helt skakig nu vilken resa!!!

Grattis!:)
  • sajo0106
    skumbanan skrev 2012-07-03 18:32:38 följande:
    Sajo: bim på fredag eller lördag. Är på äl + 10 eller 11. :)
    Ja det ser ju lovande ut måste jag säga :D! Jag testade mig i fredags och det var HELT blankt och igår så var strecket betydligt synligare så det går ju fort med stegringen sen :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester