• Capiche

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fairytale01 skrev 2012-07-03 15:06:44 följande:
    Vågade mig på ett digitalt som visade gravid 1-2!!! Puh!!! Är helt skakig nu vilken resa!!!
    Sa ju det! :D yey! grattis igen. Förstår du är skakis, kan bara tänka mig hur jag kommer vara den dagen jag får plus igen.
  • telgebo
    fancyface3 skrev 2012-07-03 14:32:01 följande:
    Någon som känt när ägget fäst sig? Och hur känns det?
    Jag har känt en gång, det var som nåt spann där inne, jättemärklig känsla som är svår att förklara.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Capiche: Försökte kopiera länken till FF tråden här men det vill inte alls funka. Vet inte ens om du vill ha den.

• Puffmajs
    fancyface3 skrev 2012-07-03 14:32:01 följande:
    Någon som känt när ägget fäst sig? Och hur känns det?
    för mig högg det typ i magen efter jag haft ägglossning, men jag vet ju inte säkert om det var det
  • Capiche
    telgebo skrev 2012-07-03 15:28:37 följande:
    Capiche: Försökte kopiera länken till FF tråden här men det vill inte alls funka. Vet inte ens om du vill ha den.
    Ja det vill jag. Testa om du in länken. :) Skulle vara skojj se.
  • telgebo
    mammelie1891 skrev 2012-07-02 22:19:13 följande:
    Telgebo och skunk: jag tål inte kondomer. :-/ Jag får inte bli gravid då vi väntar på utredning. Skrapningen var pga min andra ofostriga graviditet i år. 2 aborter på 5 månader. Läkaren sa att jag ska låta kroppen vila över sommaren. Så kanske vi har hunnit få svar på spermaprov och obduktionen av vår senaste graviditet.

Ok. Hur vet man om man är allergisk mot kondomer?

Fairytale: Grattis till pluss

• telgebo
    MalinTherese skrev 2012-07-03 13:26:51 följande:
    Jag har ju en liten fundering här..

Jag gjorde två tester igår.. CB, på båda testerna kom ett svagt svagt streck på baksidan och dom syns, men inte så tydligt om man plockar bort "baksidan skalet".. men så gjorde jag, mitt iver, ett digitalt efter att jag testa dessa positiva.. och det var negativt? :S

Vet inte riktigt hur jag ska tolka dessa längre?  
    Förstår inte riktigt, såg du streck på baksidan av testen? De syns ju endast på framsidan.
  • telgebo
    Capiche skrev 2012-07-03 15:41:09 följande:
    Ja det vill jag. Testa om du in länken. :) Skulle vara skojj se.
    Försökte lägga in länken men det gick inte. Tråden finns iaf under medlemsgrupper så jag tror du hittar om du kollar där.
  • telgebo
    Capiche skrev 2012-07-03 15:43:45 följande:
    Här är min www.fertilityfriend.com/home/3deb15
    La in den 6.e tempen i efterhand för hade det nedskrivet.
    Får du högre temp imorgon så borde du få coverline att ÄL skedde på CD 16.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester