• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sajo: vad spännande! :) har du kort på stegringen? Du kanske har lagt upp redan?

• sajo0106
    skumbanan skrev 2012-07-03 18:35:59 följande:
    Sajo: vad spännande! :) har du kort på stegringen? Du kanske har lagt upp redan?
    Nä jag har bara testat mig i fredags då det var blankt och så igår och fick då positivt sen har jag inte testat mig nå mer utan det har ju hänt något från fredags tills igår bara i min kropp :) Så ska testa mig på torsdag igen hade jag tänkt mig, ska även då ta ett digitalt.. känns inte riktigt som att jag vågar tro att det är sant förens det digitala faktiskt säger att jag ÄR gravid :D
  • skumbanan

Sajo: förstår :D som du säger - det digitala är ju sanningen hehe. Jag får testa imorgon igen. Hoppas på stegring. Har inga PMS-symtom denna gång.

• sajo0106
    skumbanan skrev 2012-07-03 18:39:33 följande:
    Sajo: förstår :D som du säger - det digitala är ju sanningen hehe. Jag får testa imorgon igen. Hoppas på stegring. Har inga PMS-symtom denna gång.
    Nä jag slutade ju med mina piller för 1 månad och 1 dag sedan, mådde inte så bra dem två första veckorna efter pillerstoppet, men då läste jag typ ÖVERALLT att många fått gravsymtom och konstiga symtom efter stopp med cerazette, så jag tycker inte heller mig ha haft någon ägglossning. Och för två veckor sedan försvann ju symtomen så jag var helt säker på att det bara var pillerna som gjorde det och varför jag fick ett infall att testa igår vet jag inte och jag har verkligen inga symtom alls! 

Så här såg det ut innan det hade torkat:

Och här är samma test någon minut senare:

• Cecilia22
    skumbanan skrev 2012-07-03 18:04:59 följande:
    Jag tog den första bilden på morgonen.. Den andra med flera tester nu på kvällen. Visst finns det svaga streck. Vet inte om ni ser de på datorn.. Känner mej så löjlig som sa till chefen att jag inte vill vara med på röntgenoperationer just nu. Han förstår  ju vad det handlar om när tjejer säger så. Jag vill inte ta den risken om det skulle vara en graviditet. Känner på mig att jag kommer bli besviken denna månad med.

Ser ut som mina första som sagt =) spännande! Ska bli kul att följa och se, när tänkte du ta ett digitalt? =)
  • skumbanan

Cecilia- :D jag tar det om jag får en fin stegring. De brukar bara säga "inte gravid" till mig ;)

• Cecilia22
    skumbanan skrev 2012-07-03 19:30:42 följande:
    Cecilia- :D jag tar det om jag får en fin stegring. De brukar bara säga "inte gravid" till mig ;)
    Aah, då håller jag tummar och tår för att det stegrar till imorgon! =D 

• isflikkan1

@skumbanan, ser på det översta men inget på de tre andra.... Ha is i magen å visa oss stegringen!! Wiiiiiioooooooo spännande :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester