• Pellefanten

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten: tänkte jag skulle köpa test nu å testa i morgonbitti.

• Capiche
    Pellefanten skrev 2012-07-05 14:42:58 följande:
    Håller tummarna :))))
  • Elmiina

Jag är på dag 17 i min 29 dagars cykel men har inte fått något positivt ägglossningstest. Om man går efter kalendermetoden så borde jag haft ÄL igår men testerna säger det motsatta. Suckpuck!

Hur sent kan man ha ÄL egentligen? :s

• strumpan123

å där kom mensen två dagar tidigt... skål för falska positiva...skittest säger jag bara..spelar nog ingen roll vart man köpter ifrån längre

• Knasten83
    Pellefanten skrev 2012-07-05 14:42:58 följande:

det gör du rätt i!!

Imorgon är ju dag 10 efter äl och då brukar man få ett ganska klart svar, inte alltid men oftast Flört
    Håller tummarna!!  
    www.heddishsaker.blogg.se
  • Knasten83
    strumpan123 skrev 2012-07-05 16:21:37 följande:
    å där kom mensen två dagar tidigt... skål för falska positiva...skittest säger jag bara..spelar nog ingen roll vart man köpter ifrån längre

Gråter beklagar...
    www.heddishsaker.blogg.se
  • skumbanan

:(  nya tag.. Suck.  Köp från billiga testers.
  • lilaemma
    Eller så är det helt enkelt ett tidigt mf. 1/4 graviditeter slutar ju så, så det vore inte så konstigt. Vi skulle bara inte vetat om det om vi inte testat så tidigt...
  • strumpan123

ja vem vet :/ ska försöka att inte testa nå tidigt sen. Får se om man tar det lite som det kommer nu, funderar på att åka utomlands för första gången om nån månad

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester