• mammelie1891

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad är det jag läser??? Skumbanan har du plussat nu??

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • mammelie1891
    skumbanan skrev 2012-07-05 06:41:44 följande:
    Tack så hemskt mycket! Denna cykel blev 60 dagar lång tills idag. Nu förstår jag mina symtom som illamående med klump i halsen, gasig och dålig i magen..  Kära värld. Inga starka streck på billigas tester men positiva var de. Hoppas allt går vägen nu. Jag är jätteglad för erat stöd.

Nu hittade jag bilden!

Åhh, vad roligt för dig!!!!!! (jag sa ju det ) GRATTIS!!
    {#emotions_dlg.flower}Gravid
    Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Royalgala
    lillnosie skrev 2012-07-05 12:20:34 följande:
    Jag undrar om det är någon som vet om man kan ha ägglossning direkt efter man haft mens? För nu har jag klassiska symptom som jag brukar få vid äl, och dessa hade jag inte i juni innan jag fick mensen den 28:e... Nån som vet? Har testat för graviditet just innan bim eftersom den var 3 dagar sen. Men det var negativt, och mensen dök upp den 28:e som sagt. Nån som har nån aning om detta? Blir så fundersam varför jag får "symptomen" efter mensen.. skumt!
    Kan ju vara så att du har "mens" trots att du är gravid. Är den annorlunda mot hur du brukar ha vanligtvis?
  • lillnosie
    Royalgala skrev 2012-07-05 12:30:32 följande:
    Kan ju vara så att du har "mens" trots att du är gravid. Är den annorlunda mot hur du brukar ha vanligtvis?

Det enda jag kan komma på om jag tänker efter är att jag hade mindre mensvärk än vanligt och att den varade betydligt kortare. Men det såg ut som det brukar och sådär... Kanske en aning svårare att få i tampongen, men det kan ju bero på vad som helst egentligen :P
  • Pellefanten

är på ÄL+9 och dag 30 i cykeln. Haft mensvärksliknande och menskänningar sen ÄL. Vågar inte testa än dock =P

• slemtorsk i din bralla
    skumbanan skrev 2012-07-05 14:10:26 följande:
    Mammeli och es mamma: tack!!! Jag har inte förstått det ännu!
    jag är i fjortonde veckan.. har gjort tre ultraljud och har fortfarande inte fattat att jag är gravid så det kan ta sin lilla tid *S*
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester