• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det här verkar bortglömt:

www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

här brukade ju BIM bo...

• lilaemma
    Knasten83 skrev 2012-07-05 16:27:44 följande:
    det gör du rätt i!!

Imorgon är ju dag 10 efter äl och då brukar man få ett ganska klart svar, inte alltid men oftast Flört
    Håller tummarna!!  
    Nej, det brukar man inte. Statistiskt sett får man ett korrekt svar på äl+13,5
  • Whoeix

Hj på er! Inte vart härinne på länge, fick tidigt MF i februari och äl har bråkat lite sen dess. (bla med vätska kring ena äggledaren, tack kroppen) nu är allt som det skall igen, och jag har just nu sex dagar till BIM.
    Tog ett test idag, blankt, men vid genomlysning ser man ett svagt streck.
    Tror jag har blivit tokig av att läsa för mucket i denna tråden, jag som aldrig genomlös tester förr xD

• lilaemma
    Whoeix skrev 2012-07-05 18:48:27 följande:
    Hj på er! Inte vart härinne på länge, fick tidigt MF i februari och äl har bråkat lite sen dess. (bla med vätska kring ena äggledaren, tack kroppen) nu är allt som det skall igen, och jag har just nu sex dagar till BIM.
    Tror jag har blivit tokig av att läsa för mucket i denna tråden, jag som aldrig genomlös tester förr xD
    Det är definitivt farligt att läsa den här tråden... och beroendeframkallande! ;)
  • Capiche
    Pellefanten skrev 2012-07-05 17:08:35 följande:
    Jag köpte 2 så ska ta ett om 3 timmar när jag hållt mig i 4 =P
    Snart har 3 timmar gått :D  nyfiken! 
    Whoeix skrev 2012-07-05 18:48:27 följande:
    Ja haha det är livsfarligt att fala in på denna tråd, man kommer inte härifrån utan sitter fastklistrad och man blir verkligen test galen :) 
  • Niicesara
    Pellefanten skrev 2012-07-05 19:48:34 följande:
    Sedär Negativt. Bim - 5 och ÄL+9 dag 30 i cykeln.

För tidigt att testa så ge inte upp!
    Det kan ta 10 dagar för ett ägg att fästa och innan det fäst så har man inget HCG i urinen.

Tappa inte hoppet. :)
  • lilaemma
    Pellefanten skrev 2012-07-05 19:48:34 följande:
    Sedär Negativt. Bim - 5 och ÄL+9 dag 30 i cykeln.

Hållt dig i 4h och på bara äl plus 9 betyder ju ingenting! Ovanligt att få svagt pluss ens på morgonurin så tidigt...
  • Pellefanten
    Niicesara skrev 2012-07-05 19:50:44 följande:
    För tidigt att testa så ge inte upp!
    Det kan ta 10 dagar för ett ägg att fästa och innan det fäst så har man inget HCG i urinen.

Tappa inte hoppet. :)
    I know känns rätt skönt faktist har ont i magen för att det ska bli plus å missfall igen =(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester