• Angie08

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Uppdatera gärna när du testat igen :)

• LuPeRo
    Angie08 skrev 2012-07-06 23:10:22 följande:
    LuPeRo: jag ser :) även om det är svagt så vågar jag mig på ett grattis :)
    Önskar att jag kunde säga tack men då det är Testlagret så kan det mycket väl vara ett spök. Men tack för att du tittade
    AG11 skrev 2012-07-06 23:10:48 följande:
    Svagt , troligtvis klassiska spöket från testlagret
     Mmmm det tror jag också (tyvärr) Dom har kommit ofta och på många test. Men om inget annat är spökstrecket liiite starkare idag mot igår...
  • Es Mamma

LuPeRo jag tycker det ser lovande ut, väntar med spänning på morgondagens test!

• LuPeRo
    Es Mamma skrev 2012-07-06 23:15:58 följande:
    LuPeRo jag tycker det ser lovande ut, väntar med spänning på morgondagens test!
    Nja, pessimist som jag är efter alla TL's spökstreck, jag tror inte lika mycket på det men man vet ju aldrig
    Angie08 skrev 2012-07-06 23:18:48 följande:
    Jag tycker det är lite brett för att vara spök :)
    Håller tummarna.
     Ja brett är det men det är färgen som jag blir så osäker på. Jag tycker att det är svagt rosa men det kan ju vara som jag inbillar mig Jag testar vidare så får vi se!
    Tack  
  • Friida11

Lupero- ser ett svagt streck så såg mina ut i början sen blev det gravid på cb digital :)

• AG11

De e de som e de fula med testlagrets spök, dom har rätt färg å är breda som dom bör..

Jag håller
    Tummarna för att de blir starkare!

• LuPeRo
    Friida11 skrev 2012-07-06 23:28:40 följande:
    Lupero- ser ett svagt streck så såg mina ut i början sen blev det gravid på cb digital :)
    Självklart spritter det till lite extra när jag läser vad du skriver men samtidigt försöker jag att inte bygga upp något hopp. Har fått alldeles för många spökstreck (och sedan mens)
    AG11 skrev 2012-07-06 23:30:09 följande:
    De e de som e de fula med testlagrets spök, dom har rätt färg å är breda som dom bör..

Jag håller
    Tummarna för att de blir starkare!
    Tack! Och det är just det jag ifrågasatt när jag mailat TL. Svagt rosa, breda streck som tyder på graviditet men så kommer mensen. Svaret jag fick? Kommer här;

"Vid ett positivt test ska testlinjen klart och tydligt synas med en nyans av rosa, röd eller lila. Ibland kan det hända att man kan se en väldigt svag grå/vit linje på samma plats som testlinjen ska synas när man är gravid. Detta beror på att den yta där testlinjen ska finnas innehåller biokemiska ämnen som ibland kan synas eftersom resten av testet fått en annan bakgrundfärg av den uppsugna urinen."

• LuPeRo

Liten jämförelse! Översta kortet taget vid första graviditeten. Andra kortet är från idag. BIM-4 på båda.

• Knasten83

Thea: är du över bim kan du testa närsom helst på dygnet. Man behöver inte vänta till morgonen.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester