• LuPeRo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LuPeRo skrev 2012-07-06 23:42:05 följande:
    Liten jämförelse! Översta kortet taget vid första graviditeten. Andra kortet är från idag. BIM-4 på båda.

Glömde korten

• Knasten83

Hur ska detta gå!? Inte ens äl än (dock på gång) och jag tycker redan väntan till bim är jobbig, haha!

• Angie08

Tycker dem ser rätt lika ut :) ditt nu är lite svagare men rosa och fint :)
    Både tror och håller tummarna för att det är starkare när du testar igen :)

• LuPeRo
    Knasten83 skrev 2012-07-06 23:43:23 följande:
    Hur ska detta gå!? Inte ens äl än (dock på gång) och jag tycker redan väntan till bim är jobbig, haha!
    Tiden mellan mens och ÄL brukar går fort, men sedan läggs bromsen i. Dagarna fram till BIM (eller rättare sagt när man får börja testa) går i snigelfart. En raket på den där snigeln så hade man blivit glad!
    Angie08 skrev 2012-07-06 23:45:27 följande:
    Tycker dem ser rätt lika ut :) ditt nu är lite svagare men rosa och fint :)
    Både tror och håller tummarna för att det är starkare när du testar igen :)
     Tack Hoppas du har rätt!
  • satirnine

Ja jag tycker det går i snigelfart nu och är bara på +2 efter ÄL. Dagarna kommer blir långa helt enkelt!

Jag ska försööööka att inte testa mig före BIM för att jag vill inte behöva analysera. Jag önskar mig bara ett stort fett plus! Haha..Får se hur det går med den saken. Oskyldig 

• LuPeRo

satirnine; Jag sa likadant för några veckor sedan, "jag ska INTE testa mig innan BIM, orkar inte analysera denna månaden". Jag tror att jag började testa mig för 3-4 dagar sedan, och det är inte en gång om dagen heller
    Man blir manisk!

Håller tummarna att du får ditt plus (oavsett när du testar dig)  

• Knasten83

Lupero; ja den där snigelfarten... Suck! Man vill ju veta NU om det tagit sig! :)

Får bita mig i läppen...

• LuPeRo
    Knasten83 skrev 2012-07-07 00:12:56 följande:
    Lupero; ja den där snigelfarten... Suck! Man vill ju veta NU om det tagit sig! :)

Får bita mig i läppen...
    Ja man vill ju det! Och tålamod är inte en av mina bästa egenskaper vill jag lova!
    Det gäller att sysselsätta sig helt enkelt, men gör inte som jag och shoppa varje dag. En enorm belastning för kontot den här väntan  
  • satirnine
    LuPeRo skrev 2012-07-07 00:07:57 följande:
    satirnine; Jag sa likadant för några veckor sedan, "jag ska INTE testa mig innan BIM, orkar inte analysera denna månaden". Jag tror att jag började testa mig för 3-4 dagar sedan, och det är inte en gång om dagen heller
    Man blir manisk!

Håller tummarna att du får ditt plus (oavsett när du testar dig)  
    Jag veeeet är ju världens mest nyfikna dessutom!
    Har typ 10 gravtest hemma och det gör ju inte saken bättre.
    Får köpa mig ett CB digitalt som jag unnar mig vid BIM..haha 

Har ju dessutom inte fått min första mens än sen pillerstopp 22 juni. Annars har den kommit igång ganska så snabbt när jag missat minipiller. Så borde inte blir så besviken eftersom det bara är första försöket. Såg ju på ÄL tester i veckan att den biten kommit igång iaf.
    Men varje dag utan mens är en dag närmre ett plus. ;)  
  • LuPeRo
    satirnine skrev 2012-07-07 00:33:29 följande:
    Jag veeeet är ju världens mest nyfikna dessutom!
    Har typ 10 gravtest hemma och det gör ju inte saken bättre.
    Får köpa mig ett CB digitalt som jag unnar mig vid BIM..haha 

Har ju dessutom inte fått min första mens än sen pillerstopp 22 juni. Annars har den kommit igång ganska så snabbt när jag missat minipiller. Så borde inte blir så besviken eftersom det bara är första försöket. Såg ju på ÄL tester i veckan att den biten kommit igång iaf.
    Men varje dag utan mens är en dag närmre ett plus. ;)  
    Jag fick 22 st gratis från Testlagret och jag tror jag använt runt 10 test redan (gav bort en hög till en väninna förra veckan) så jag har väll runt 5-6 stycken kvar nu! Desto fler test man har desto mer testar man  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester