• Es Mamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Du måste vakna och testa nu LuPeRo :) Jämför man testen så ser det senaste faktiskt mer ut som spök :( Men det behöver ju inte vara det ändå!

• Wictooria

Sitter och funderar. Jag fick positivt äl test 28/6 , vilken äl+dag är jag på idag isf?? Äl +9?

• lilaemma
    Wictooria skrev 2012-07-07 07:35:42 följande:
    Sitter och funderar. Jag fick positivt äl test 28/6 , vilken äl+dag är jag på idag isf?? Äl +9?
    Testat nått mer?
  • Charin84

Har man alltid äl mellan 12-16 dagar? Enligt min app så skulle jag haft äl i tisdags, men kände ingenting då. Igår kväll o idag har jag haft ont i magen, är det äl då? Den här månaden va cykeln på 25 dagar o förra va på 28 dagar. Blir så förvirrad av allt det här, försöker att inte tänka på det så mycket, men är svårt.:/ Vi har iaf myst varje dag sen förra torsdagen.

Melvin 11-09-20 <3
  • Es Mamma

Charin det är väldigt individuellt. Jag hade äl på dag 21 (cykel på 25-29 dagar). Testat med äl-test någon gång? Man kan iaf inte gå på snittet för alla är olika.

• Charin84

Jag tänkte testat med äl test den här månaden, men känns så stressande. Vi kör på varje dag o hoppas att vi ska pricka äl. Men gör ont i sidorna o i magen idag, vet inte om d är äl. Har ju inte så mycket flytningar nu, måste man ha det? Om det inte skulle ta dig den här månaden så tänker jag prova med äl test. Är lite ny på den här fronten, har aldrig tänkt innan när jag har äl. Min son va inte planerad, men nu när man planerar så är det så mycket o tänka på.

Melvin 11-09-20 <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester