• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Idag fick jag äntligen en fin stegring! Känns tryggare nu!

• Knasten83

Skumbanan: grattis till fin stegring!! Härlig känsla! :)

Ja du, man kan omöjligt hålla reda på alla här inne.. ;)
    Jag tror jag fick en sk kemisk grav förra mån. Fick ganska klara plus på testlagret och cb men mensen kom iaf :(

• Loppan8604

Å då har mensen kommit med råga! Fan va ont ja har! Men nu kan man i alla fall börja om:) längtar till äl!

• Knasten83

Tack skumbanan! Visa gärna din stegring! :)

Loppan: typiskt.. Men skönt att den kom så den inte uteblir och man får förhoppning!

• Niicesara
    Wictooria skrev 2012-07-07 07:35:42 följande:
    Sitter och funderar. Jag fick positivt äl test 28/6 , vilken äl+dag är jag på idag isf?? Äl +9?
    Det beror ju på vilken dag ägget lossnade. Bara för att Du fick positivt den 28e så betyder inte det att ägget lossnade samma dag. :)
    Jag fick positivt torsdag och fredag så jag hade ÄL på lördagen. Först då började jag räkna. :)
  • Es Mamma

Wiktoria jag skulle gissa att du är på ÄL+7 eller 8, så det är ju tidigt att testa.

• isflikkan1
    skumbanan skrev 2012-07-07 09:24:59 följande:
    Stegringen :)  jag rekommenderar testen från billigas tester! Svaga streck men positiva!

Äntligen skumbanan!! GRATTIS!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester