• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Härligt skumbanan :)

• lilaemma
    skumbanan skrev 2012-07-07 09:24:59 följande:
    Stegringen :)  jag rekommenderar testen från billigas tester! Svaga streck men positiva!

Nu är det definitivt ingen tvekan längre. Och åt rätt håll går det! GRATTIS!!!
  • FruIngo

Då har man gått in i sin mest fertila period. Äl bör vara på onsdag. Den här månaden har jag förberett mig Kört på varannan dag sen en vecka tillbaka, fortsätter så månaden ut. Har inhandlad 5st stickor från billiga tester samt ett digitalt. Eftersom jag ska äta trombyl så måste jag börja testa tidigt. Har BIM 25/7 ska göra första testet 21/7, sen fortsätter jag testa varannan dag tills mensen kommer. Nu j*vlar ska det sitta!

• Loppan8604
    Knasten83 skrev 2012-07-07 08:47:27 följande:
    Tack skumbanan! Visa gärna din stegring! :)

Loppan: typiskt.. Men skönt att den kom så den inte uteblir och man får förhoppning!

Men ja e glad för att få mens:) ja gick på medicin för att gå den regelbundet så detta e en jätte bra sak! Nu ska bara mensen gå över å sedan äl:)
  • Meja2011

Ja här trodde jag att mensen kom i tisdags, men har bara små blödigt, och så kommer det ganska mycket brunt, och så har det hållt på tills igår, då kom det inget och inte idag heller, vad tusan ska jag räkna det som mensen? Fattar ingenting ju=(

Meja 11-11-23
  • skumbanan
    FruIngo skrev 2012-07-07 10:02:46 följande:
    Då har man gått in i sin mest fertila period. Äl bör vara på onsdag. Den här månaden har jag förberett mig Kört på varannan dag sen en vecka tillbaka, fortsätter så månaden ut. Har inhandlad 5st stickor från billiga tester samt ett digitalt. Eftersom jag ska äta trombyl så måste jag börja testa tidigt. Har BIM 25/7 ska göra första testet 21/7, sen fortsätter jag testa varannan dag tills mensen kommer. Nu j*vlar ska det sitta!

Hoppas det tar sig! Varför trombyl?
  • Loppan8604
    Meja2011 skrev 2012-07-07 10:23:08 följande:
    Ja här trodde jag att mensen kom i tisdags, men har bara små blödigt, och så kommer det ganska mycket brunt, och så har det hållt på tills igår, då kom det inget och inte idag heller, vad tusan ska jag räkna det som mensen? Fattar ingenting ju=(

Tråkigt:( ja har fått förklaringen att brunt e "gammal" mens som inte tömts ut. Såde kan ju vara meningen. För du gick väll också på medicin för att få mensen eller mins ja fel :S !?
  • Meja2011

Jo jag hade osså för mig att de var gammalt:/ ja jag käkade provera till i söndags. Men vad ska jag göra då? Räkna det som mens? Eller avvakta? Ta en ny kur?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester