• FruIngo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trombyl är blodförtunnande. Hjälper till med blodflödet när ägget fäster. Har haft 3 mf på raken som förmodligen orsakas av att det bildas blodproppar i livmodern.

• Meoow

vågar mig inte på digitalt ännu då jag testade helt blankt igår med cb... Tror att jag kan ha läst av resultatet lite för sent också så det kanske inte är giltigt... :/

• LuPeRo
    Es Mamma skrev 2012-07-07 06:13:21 följande:
    Du måste vakna och testa nu LuPeRo :) Jämför man testen så ser det senaste faktiskt mer ut som spök :( Men det behöver ju inte vara det ändå!
    Kommer ett test strax Men tyvärr svagare än igår så det är helt klart spök
  • Jennie83

Grattis till alla plus!!!!!

o hejjar på er som fortfarande väntar!!!

här går de undan går in i vecka 23 idag Hjärta   

• EQ85
    Meoow skrev 2012-07-07 11:38:07 följande:
    Analys tack... ;)

positivt och ett digitalt kommer visa gravid
  • EQ85
    Meoow skrev 2012-07-07 12:00:58 följande:
    vågar mig inte på digitalt ännu då jag testade helt blankt igår med cb... Tror att jag kan ha läst av resultatet lite för sent också så det kanske inte är giltigt... :/
    men vänta en dag eller två då. för då lär det visa ngt
  • LuPeRo
    Knasten83 skrev 2012-07-07 06:31:54 följande:
    Lupero: jag har också en tendens att shoppa!! Inte bra... Men kul! ;)

Har du barn?
    Ja visst är det kul att shoppa, men inte lika roligt när man kollar kontot efteråt
    Jag har en son (född 2010) så oftast handlar jag till honom. Eller massvis med pyssel till mig själv!
    Har du barn? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester