• LuPeRo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

skumbanan; Grattis!

Meja; Jag hade likadant när jag gick på Provera. Avvakta några dagar och vänta in det röda, kommer det inte så kolla med din läkare. Kan ju vara så att du får börja med Pergon ändå

Meoow; Grattis Helt klart positivt! 

• LuPeRo

Dagens test som är svagare än igår vilket innebär spök för min del. Har grym mensvärk också ovanpå allt. Lite deppigt är det men bara att hålla huvudet ovanför ytan och köra på igen

• Knasten83

Lupero: åh jag har en dotter född 2010!! Vi har en del gemensamt märker jag. Jag handlar också mest till min flicka men är en pysslare ut i fingerspetsarna så det blir mkt sånt också! :)

Tror inte du har spökstreck. Men dumma tl vet man aldrig med tyvärr.. :(
    Vilken dag e du på nu?

• Loppan8604
    Meja2011 skrev 2012-07-07 10:29:16 följande:
    Jo jag hade osså för mig att de var gammalt:/ ja jag käkade provera till i söndags. Men vad ska jag göra då? Räkna det som mens? Eller avvakta? Ta en ny kur?

Ja tror du ska ta detta som mens. Men kontakta din bm på måndag så säger hon säkert va du ska göra:)
  • Knasten83

Meja: konstigt. Men jag hade nog räknat det som mens. Kontakta din läkare om du är osäker!

• Loppan8604
    Meoow skrev 2012-07-07 11:38:07 följande:
    Analys tack... ;)

Positivt:) klart du ska ta ett digitalt;)
  • Knasten83

Tror ni vi täckt upp bra?

Hade sex 5/7 (cd 12) 7/7 (cd14), (om allt stämmer ska jag få pos ältest imorgon och då blir det sex 8/7 , 9/7)

Tidigare kurer har jag alltid fått utslag cd 15.
    Såg idag att det börjat stegra.

• Thea13

det blev ingen CB idag. Men visst är det ett lite tydligare streck idag? Eller ser jag helt i syne? Pos? Neg?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester