• LuPeRo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-07-07 13:00:21 följande:
    Lupero: åh jag har en dotter född 2010!! Vi har en del gemensamt märker jag. Jag handlar också mest till min flicka men är en pysslare ut i fingerspetsarna så det blir mkt sånt också! :)

Tror inte du har spökstreck. Men dumma tl vet man aldrig med tyvärr.. :(
    Vilken dag e du på nu?
    Jag är helt galen i att köpa skor till grabben, halva min familj får dåndimpen när dom ser hans hylla Är nog uppe i runt 14 par nu till honom Förvånad Och alla kläder! Så söta & häftiga ju!
    Vad pysslar du? Jag gör allt från LO till kort eller små lådor. Har börjat ge mig på origami nu *svårt* 

Jag är 100% säker på att jag får spök med tanke på att det inte ökar. Jag är på ÄL+11, BIM-2 eller 3 då. Så hade det varit en graviditet borde det synts nu...
    Jag håller tummarna för er andra istället  
  • Loppan8604

[quote=65674671][quote-nick]Thea13 skrev 2012-07-07 13:38:29 följande:[/quote-nick][/quote]

Jätte fint plus:)

• Whoeix

Läst massor om spök på
    TL, och fik igår och i förrgår något på
    deras grav-test som såg precis ut så. De var i princip bara synliga vid genomlysning. Nyfiken som man är så testade jag i morse också, och stecket är idag synligt "som vanligt" och rosa, men svagt. Dock myyycket starkare än de två tidigare.
    Blir förvirrad, är det spök om de blir starkare? (kan inte lägga bild, sitter på mobilen)

• Capiche
    skumbanan skrev 2012-07-07 09:24:59 följande:
    Stegringen :)  jag rekommenderar testen från billigas tester! Svaga streck men positiva!

Stooooort Grattis!!!  Gud va roligt för dig, nu ser man verkligen ett solklart pluss! :) 
  • Whoeix

Fick in två bilder på datorn, :)

Detta är dagens, togs imorse med morgonurin. 

Detta är dagens (överst) och gårdagens (underst) Båda tagna med morgonurin.

När jag fick det suuuupersvaga igår (det underst) så trodde jag att det var spök. Men det från idag (överst) är såpass starkare, så det kanske inte är spök?! :O
    Är på BIM -3.
    Vad tror ni? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester