• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Testade med äl test idag men negativt,alltså supersvaga streck.

Sen satt jag på toa under eftermiddagen och jättemycket älsekret rann ut,grabbade tag efter ett äl test och visst fan börjar det stegras nu inte positivt men iaf starkare!

• Fru Amer

I dag har jag även haft otroligt mycket molande värk.. Känna nästan som förvärkar :O men liksom mensen ska inte komma nu.. Om äl stämmer som innan skulle jag ha äl i fredags (det va även då ältestet va som starkas av de jag tog, men endå inte positivt) Varför molvärk nu :(

• Knasten83

Nu är det färdigsexat på beställning den här vevan ;)

Nån rackare kan väl hitta rätt, snääälllaaa!?!?

• angie91
    Trixxy skrev 2012-07-09 22:42:20 följande:
    Testade med äl test idag men negativt,alltså supersvaga streck.
    Sen satt jag på toa under eftermiddagen och jättemycket älsekret rann ut,grabbade tag efter ett äl test och visst fan börjar det stegras nu inte positivt men iaf starkare!

kanske va de såå att ÄL int riktigt vart när du trott.. ???

hoppas ni får t de nu :D

Knasten83 skrev 2012-07-09 23:09:06 följande:

åhhhhhh nån måste juh simma förbi på rätt ställe vid rätt tillfälle <3

som sagt nu e de ta mig tusan er tur <3<3

• 3 barns mamma84

SoligDet simmar nog något söt bebbe ska du se
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • alexander2011

såååå nära positivt äl test. vad ledsen jag blir. myste med sambon igår natt o nu blir det ingeting mer :( han är bortrest i 12  dagar o jag tror det är kört denna gången oxå..
    isf försök 10 på ingång :( 

• FruIngo

Beställde grav.tester från billiga tester. I instruktionen står det klart o tydligt att man inte ska avläsa testet efter 5min. För att det då kan ge ett falskt positivt. Testet ska avläsas inom 3-5 min. Jag är absolut inte gravid än (men hoppas) så jag tänkte testa teorin. Hade missfall 30/5 (tidigt) va in på gyn på test 19/6 fanns ingen grav. kvar. Har haft mens och har nu äl i dagarna. Härom dagen tänkte jag testa teorin. Tog ett billiga tester och testade. Blev ett tok neg. som väntat. Men efter ca 20min så hade ett spök-streck kommit fram. Tog ett cb digitalt för att vara säker, visade ej gravid.
    Summa sumarum: läs inte av billiga tester efter 5min, då blir ni lurade. Jag har bim 25/7 och hoppas på ett riktigt plus då.

• Jennie83

ska hålla tummarna så dom blir blååååååå, kram o lycka till

när blir BIM ungefär? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester