• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy skrev 2012-07-12 11:32:12 följande:
    Grejen är att min gubbe inte vet att jag testar med äl test för han tycker sånt är så stressande...så han förstår ju inte min plötsliga längtan att ha sex ikväll....men han verkar inte vilja ikväll utan imorrn....
    Vill ju inte tvinga han till sex....
    Däremot kan jag ju alltid försöka förföra han och se vad han gör åt saken.
    Men jag tror han känner sig säker med varannandag för han är också ledsen även om han inte visar det så tydligt,att detta tar sån jävla tid...vi är inne på 8: e försöket nu
    Förstår frustationen att det tar sån jäkla tid att bli gravid. Men du ska se att det kommer ta sig, upp til 1 år är helt normalt. Själv tog det nästan 2 år och då har jag tidigare blivit gravid 4 ggr tidigare på första försöket så jag var ju helt övertygad om att något var helt galet med min kropp, men skam den som ger sig.

Önskar dig lycka till.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Jess86

Trixxy: Visa stickan för din sambo ändå och säg att du visst har äl senare än du tidigare trott, och att det var tur att du bestämde dig för att testa såna! Då kanske han blir mer sugen, om har är väldigt sugen på att pricka rätt?

• alexander2011
    LisaW111 skrev 2012-07-12 10:57:04 följande:

Vaddå lycklig?!?!?!??!?!??!????  HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta pjuhhh helt slut i rutan... så himla härligt detta är ni anar inte.. hoppas hoppas hoppas hoppas det går bra denna gången =)   (fick ju MF i Mars) Håller tummarna stenhårt för er andra också!!
    GRATTIS!!!!!
  • Knasten83

Lisa: woooohoooo!!! I told u! :) så underbart!!

Alex: nä jag har inte ont av äl mer, brukar ha det typ 4 dar, ömmar till dan efter det släppt.

Ja det ska bli så mysigt att rå om varandra!

• LisaW111

tack tack tack ska ni ha =))))
    vi ska resa bort en vecka nu och kommer inte vara online samt 2 v semester till sen.. men tittar in sen när jag är tillbaka!

• Pärsikan

Gud va alla plussar på ÄL+10, där jag är idag... jag blir galen, inte ett positivt på långa vägar, förlorar snart hoppat att det blev ngt alls den här gången heller. FAST jag har så starka känningar.

• alexander2011
    satirnine skrev 2012-07-12 11:47:09 följande:
    Jag hade ont i kanske 4 dagar efter ÄL faktiskt! :/

ok :) även i ryggen oxå
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-12 12:01:40 följande:
    Lisa: woooohoooo!!! I told u! :) så underbart!!

Alex: nä jag har inte ont av äl mer, brukar ha det typ 4 dar, ömmar till dan efter det släppt.

Ja det ska bli så mysigt att rå om varandra!

Ok, jag känner fortfarande av det, tror jag brukar känna av det i 2-3 dagar men har även ont i svanken. minns faktiskt inte hur det känns efter äl om jag ska vara ärlig. har inte haft så ont på länge

ja jag kan förstå det! åhh vill oxå hitta på nått mysigt med sambon 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester