• Niicesara

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy skrev 2012-07-12 09:56:45 följande:
    Min gubbe säger nu att han vill sexa först imorrn för att hålla på det där varannandag...
    Va skall jag göra?
    Hade Ni sex igår så finns det spermier kvar idag. Och om ägget släpper ikväll/inatt så kan det fortfarande bli befruktat imorgon. :)
    Vi hade sex 2 eller 3 dagar innan ÄL och det tog sig. Hade inget sex varken innan eller efter den gången.
  • LisaW111
    Min gubbe säger nu att han vill sexa först imorrn för att hålla på det där varannandag...
    Va skall jag göra?

Men varannan kan nog ändå inte bli fel... för "killarna" från igår finns ju kvar idag och bör vara pigga och glada fortfarande ;) så om ni kör imorgon också tror jag nog det bör pricka rätt! Kanske kan du övertala honom till mys imorgon bitti istället för kvällen kanske??  Men missar chansen låter det ju inte som om ni gör när ni kört varannan.
    Håller tummarna!  
  • Fridhaa
    Min gubbe säger nu att han vill sexa först imorrn för att hålla på det där varannandag... Va skall jag göra?

Vi sexade varannan dag. Jag tror inte att det hinner komma tillräckligt med simmare på en dag. Jag hade absolut väntat och tagit varannan dag.
  • Loppan8604

Va skall jag göra?

Ni tar de imorgon bitti;) så har ni mötts halvägs:)
  • Jess86

Trixxy: Vi hade sex dagen innan, dagen för och dagen efter positivt ÄL-test denna gång och jag blev gravid :) Gör det som känns bäst!

• Trixxy
    Loppan8604 skrev 2012-07-12 10:13:44 följande:
    Ni tar de imorgon bitti;) så har ni mötts halvägs:)

Går inte att ta det imorrn bitti för han jobbar
  • Trixxy
    Jess86 skrev 2012-07-12 10:24:25 följande:
    Trixxy: Vi hade sex dagen innan, dagen för och dagen efter positivt ÄL-test denna gång och jag blev gravid :) Gör det som känns bäst!

Känner mig het på gröten idag så...jobbigt detta!
  • Jess86

Trixxy: Lyssna på din kropp då, är du kåt så är det kroppens sätt att be om säd haha! Jag var också kåt som fan när denna bebis blev till :)

• äntligen36
    LisaW111 skrev 2012-07-12 09:16:06 följande:

Och här kommer nästa skörd från igårkväll/inatt/imorse SkämsSkrattande

Det 2:a uppifrån som är så tydligt syntes knappt alls (såg nästan neg ut) inom tiden. Vaknade 2 i natt och tog det då =) sen imorse såg det så här "starkt" ut. Men vet ej om man kan lita på intorkade test?  
    Jag ser på det två översta och det understa. Det intorkade ser ju finfint ut, även fast det var efter tiden. Håller tummarna hårt!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester