• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy skrev 2012-07-12 09:23:31 följande:
    Jag har haft äl flytningar sen i måndags och de rinner som 17 sen igår...har nog inte haft såhär mycket flytningar innan.

Skickade ett sms till min gubbe att jag är superfertil idag och att han nog får vattna min nektar idag igen

Jag fick "xD" som svar från han
  • Knasten83

Lisa:aha då är jag med!! Ser bra ut tycker jag. Hur långt efter äl är det?

Trixxy: heja heja!!!!

• Knasten83

Åh, precis bokat mys till mig och min man som har bröllopsdag på lördag. Mormor tar lillsnäckan och vi ska få kurbad med skumpa och på spa. Sen middag ute och morgonen efter frukost buffé. Bara han och jag!!!!

• LisaW111

Tack för lite åsikter =) man sitter och stirrar och stirrar på testerna ;) Egentligen känner jag mig rätt säker att det är något faktiskt men blir lite osäker då de enda två tydliga testen båda är avlästa efter så lång tid att de i princip torkat helt.. samt att jag tog ett digitalt igår som sa: inte gravid Förvånad 
    Jag är lite osäker på en exakta dagen .. jag kan vara på Bim-5 ÄL plus 10 eller också kanske Bim -4 ÄL plus 11. Oavsett fortfarande tidigt ju! Ska ha mens tidigast Måndag eller Tisdag tror jag.  

• LisaW111
    Knasten83 skrev 2012-07-12 09:28:30 följande:
    Åh, precis bokat mys till mig och min man som har bröllopsdag på lördag. Mormor tar lillsnäckan och vi ska få kurbad med skumpa och på spa. Sen middag ute och morgonen efter frukost buffé. Bara han och jag!!!!

Låter superhärligt!!! :)
    Vi ska till "Mallis" en vecka imorgon.. härligt också fast inte barnfritt såklart.  
  • Trixxy

Fast!

Vi körde ju igår kväll.kör vi ikväll med så blir det ju inte varannan dag ju.då vi provat varje dag förrut har jag inte blivit gravid...

Ska vi verkligen köra ikväll ändå?

Han kommer ganska lite då det är varje dag därför vi provat med varannan....

• äntligen36

God morgon alla!

Jag är på ÄL+10 idag tror jag och kunde inte hålla mig igår kväll från att testa, då var testet totalt blankt. Idag tycker jag mig se ett svagt streck, men ser inte färg på det tyvärr. Vet inte om jag lyckats fånga det på bild eller om jag helt enkelt inbillar mig. Någon som vill hjälpa mig titta?

Samma test men två olika bakgrunder.
  • LisaW111
    äntligen36 skrev 2012-07-12 09:37:04 följande:
    God morgon alla!

Jag är på ÄL+10 idag tror jag och kunde inte hålla mig igår kväll från att testa, då var testet totalt blankt. Idag tycker jag mig se ett svagt streck, men ser inte färg på det tyvärr. Vet inte om jag lyckats fånga det på bild eller om jag helt enkelt inbillar mig. Någon som vill hjälpa mig titta?

Det översta kan jag se ett svagt streck på :) men färg är svårt att se via min dataskärm också tyvärr... håller tummarna!!!!
  • Knasten83
    äntligen36 skrev 2012-07-12 09:37:04 följande:
    God morgon alla!

ser tyvärr inget.... Rynkar på näsan
    LisaW111 skrev 2012-07-12 09:32:26 följande:

Låter superhärligt!!! :)
    Vi ska till "Mallis" en vecka imorgon.. härligt också fast inte barnfritt såklart.  

Åh härligt!!

Vi va en vecka i turkiet i början av sommaren, superskönt med tanke på detta hemska vädret!  

www.heddishsaker.blogg.se
  • Trixxy

Min gubbe säger nu att han vill sexa först imorrn för att hålla på det där varannandag...

Va skall jag göra?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester