• fancyface3

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tjejer måste fråga Hur känns ett MF? Det är så att jag tror mensen kom igång igår men sen på kvällen fick jag riktigt ont i hela magen ändå upp vid revbenen tjejmagen ryggslutet mådde illa av smärtan och det kom bara blodklumpar hela tiden precis som nu på morgonen . Har aldrig haft så här ont någonsin när jag haft mens. Kan de vara MF även fast mina tester visade negativt ?

• Knasten83

Meja: JIPPI!! :)

Adidas: jag ser på ditt test! Men jag har jättesvårt att avgöra om det är riktigt.. Fått så många spök själv.

• Pärsikan
    Sweetii skrev 2012-07-11 23:16:06 följande:
    Nu låg den t.o.m på 37,78 och jag är inte sjuk heller :1)
    När jag läste ditt inlägg gick jag och tempade, låg på 37.7, högt för mig :) Hoppas hoppas vi har bebis!!
  • Trixxy

Idag blev strecket på äl testet nästan starkare än kontrollstrecket.jag är superfertil idag!!!!!

• LisaW111
    LisaW111 skrev 2012-07-11 14:14:18 följande:
    Skrattande höll mig 4 timmar utan att dricka och testade med ett apotekets och 2 stickor jag hade. Svaga svaga linjer på alla 3!  Solig
    vågar inte ta digitalt igen (tog ett innan som blev neg i morse då jag hade druckit mkt och bara hållt mig i 2 tim) utan det får nog vänta till imorgon bitti. Men vad tror ni? Vågar man ropa HEJ fast man fick "inte gravid" idag på fm?!?
    Alla de andra testerna verkar ju visa på att jag är gravid bara det att det är tidigt. Någon av er som fått "inte gravid" på digitala men svaga plus på andra test? ÅhhhrhrghghHH denna väntan ;S vill bara ha det svart på vitt nu =) det är verkligen tortyr när man får svagt svagt och inte kan vara 100% säker. Man hoppas ju jättemycket nu :) 

Hej! =)  tänkte visa de testerna från igår eftermiddag jag snackade om ovan. Om ni vill kan ni även se inlägg #56931 där det finns bild från ett test från kvällen innan samt ett från igårmorse. Vad tror ni? Visst ser det rätt hoppfullt ut??

• Loppan8604
    Trixxy skrev 2012-07-12 09:11:06 följande:
    Idag blev strecket på äl testet nästan starkare än kontrollstrecket.jag är superfertil idag!!!!!

Bara till att hoppa på fon man idag igen;)

Har själv börjat äl testa igen. Mensen tog slut för två dagar sedan. De va redan nu ganska starkt så förhoppningsvis behöver ka inte vänta så länge till :P
  • LisaW111

Och här kommer nästa skörd från igårkväll/inatt/imorse SkämsSkrattande

Det 2:a uppifrån som är så tydligt syntes knappt alls (såg nästan neg ut) inom tiden. Vaknade 2 i natt och tog det då =) sen imorse såg det så här "starkt" ut. Men vet ej om man kan lita på intorkade test?  
  • Trixxy

Jag har haft äl flytningar sen i måndags och de rinner som 17 sen igår...har nog inte haft såhär mycket flytningar innan.

Skickade ett sms till min gubbe att jag är superfertil idag och att han nog får vattna min nektar idag igen

• LisaW111

Knasten:  Bilden som har 4 bilder i ett är enligt följande:

Översta nr 1: imorse

nr2: tog jag kl 2 inatt då jag behövde gå upp och kissa, väldigt svagt då men såg ut såhär när det torkat imorse

nr3: igårkväll

nr4 sista: är från igår eftermiddag         

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester