• barbarmama

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

linkmamma skrev 2012-07-12 14:37:19 följande:
    Är det någon som kan titta på mina test om ni ser något SVAGT
    Jag ser tyvärr inget på dem. Kan bara ana något på den översta bilden, men det är bara när jag vinklar skärmen. Rynkar på näsan
  • linkmamma

Saken är den att den jag tog i morse syns mer än den jag tog i går, på riktigt. Provade med maken min att välja ut den som visade starkast och det gjorde han.

• Love my family
    barbarmama skrev 2012-07-12 14:39:14 följande:
    Jag har fått starkt positivt resultat ca 10 minuter EFTER utgången tid, men inom tiden så var det blankt negativt. Och jag var inte gravid. Kollade två dagar senare med ett nytt test.
    Ok då är det säkert spök. Ska dubbelkolla ändå men jag hoppas det är negativ då jag inte försöker bli gravid. Har redan en 2,5 åring och en 8 månaders hemma som det är.
  • barbarmama

Någon som kan kolla mitt inlägg #57124 och gärna ge mig en kommentar eller åsikt? Behöver verkligen hjälp att tolka mina tester! :(

• barbarmama
    linkmamma skrev 2012-07-12 14:42:48 följande:
    Saken är den att den jag tog i morse syns mer än den jag tog i går, på riktigt. Provade med maken min att välja ut den som visade starkast och det gjorde han.
    Gör ett nytt test om 3 dagar igen. Hormonet sägs höjas var tredje dag.
  • linkmamma

Jo jag ska göra det. det är bara så jobbigt att vänta när man hoppas och vill veta NU.............:)

• Loppan8604
    LisaW111 skrev 2012-07-12 10:57:04 följande:
    Vaddå lycklig?!?!?!??!?!??!????   pjuhhh helt slut i rutan... så himla härligt detta är ni anar inte.. hoppas hoppas hoppas hoppas det går bra denna gången =)   (fick ju MF i Mars) Håller tummarna stenhårt för er andra också!!

Stort grattis!
  • Evig kärlek

Någon som har lust att fixa och trixa lite?
    Är på ÄL+6 (någonting sådant, har inte stenkoll när jag har ÄL, kör inte med tester) och testade bara för skojs skull men tyckte mig kunna se något. Antagligen bara önsketänkande. Men ändå....

• FruIngo

Love My family: har du precis satt in staven??? När jag hade min p-stav så hade jag ingen mens alls. Alltså mensfri i 2,5år. Men direkt när jag tog ut den så kom den tillbaka, lika regelbunden som en klocka.

• Fridhaa
    Trixxy skrev 2012-07-12 13:29:20 följande:
    Hm så ni hade sex dagen efter pos ältest?

Japp precis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester