• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ulricaz skrev 2012-07-12 19:38:44 följande:
    Hahaha, nej det gör nog inte jag heller;) Återkommer i morgonbitti med nytt, då på äl+8:)

Någonting är annorlunda denna månaden, har ingen molvärk och totalt oömma bröst, annars på äl+7 går det inte att nudda brösten och jag brukar även få ont i livmoderhalsen.

ja gör det :)

asså vad skummt :S h  oppas det är nått då.

sj har det varit kontsigt för mig med. fick positivt äl test den 10:e på kvällen o hade en rosa flytning 2 dagar innan o en blödning  samma dag som jag fick positivt äl test så jag hoppas att det ahr tagit sig.
    hade jävulusiskt ont den 10:e även igår och idag.
    idag känns det mer som "mensvärk" och ont i ryggen..hoppas det håller i sig för det kan vara ett tecken hihi. jaja en letar efter alla symptom. är ju inne på 9:e försöket   
  • ulricaz
    alexander2011 skrev 2012-07-12 19:44:29 följande:
    ja gör det :)

asså vad skummt :S h  oppas det är nått då.

sj har det varit kontsigt för mig med. fick positivt äl test den 10:e på kvällen o hade en rosa flytning 2 dagar innan o en blödning  samma dag som jag fick positivt äl test så jag hoppas att det ahr tagit sig.
    hade jävulusiskt ont den 10:e även igår och idag.
    idag känns det mer som "mensvärk" och ont i ryggen..hoppas det håller i sig för det kan vara ett tecken hihi. jaja en letar efter alla symptom. är ju inne på 9:e försöket   
    Det kanske så att du inte ägglossat ordentligt förut trots lhstergring. Kanske var det så att det blödde när ägget släppte? Hoppas!
  • alexander2011
    ulricaz skrev 2012-07-12 19:52:38 följande:
    Det kanske så att du inte ägglossat ordentligt förut trots lhstergring. Kanske var det så att det blödde när ägget släppte? Hoppas!

Kan ju alltid hoppas men ahde negativt äl test på morgonen kl 10 den 10:e o super positivt kl 15 ungefär samma dag :)
  • annakoh1209

förhoppningsvis kommer mina tester imorgon så jag kan va med på riktigt i tråden :) 
    är 14dagar över tiden, 

• Liiina89
    Angie08 skrev 2012-07-12 19:58:38 följande:
    Någon som testat tl-tester med lot nr. 120613 och fått spök på dessa?

Japp. Jag.
  • Whoeix

Livrädd för utomkvedes nu. Läst för mycket på google. Fortfarande färgade flytningar. Skall iväg imorgon över helgen, och börjar fundera på om jag kanske skall stanna hemma. Lite tips/åsikter?

• Sweetii

Hejsan. Nu har jag haft förhöjd temp sen den 4/7 brukar ligga på ca 36,5 ligger på ungefär 37,7z och är inte sjuk. Idag fick jag en rosa flytning.. Undrar varför? Kan de vara en nidis-blödning? Hade ÄL runt den 4/7 också. Vore tacksam för något svar på va de kan vara eller erfarenheter.. Med vänlig hälsning,

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester