• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

juliiiaa24: syns det inte tydligare idag? :)
  • juliia24
    alexander2011 skrev 2012-07-12 12:23:23 följande:

juliiiaa24: syns det inte tydligare idag? :)
    jo lite verkar det som. mina morgontest brukar synas så svagt bättre på kvällen. men nu såg man det
  • Whoeix

Ringde KK imorse, men de vägrade kolla. Sa att innan v7 gör de inte det, och att jag fårt MA med avstannad graviditet från v6(ca) är ovanligt och var ju tråkigt och "förstår att du äe orolig", men nej. Jag fick inte komma in. Avvakta. Blöder det något mer så ring på måndag. Störtblöder det så ring akut.

Jeeebus så irriterande...testet imorse var starkare än igår morse. Men svagare än det igårkväll. Jag vet inte vad jag skall tro. Bruna flytnigar nu på förmiddagen.
    Skall iväg hela helgen med sambo och kompisar, skönt att få något annat att tänka på, men jag är så orolig att jag börjar blöda mitt under middagen på lördag eller liknande.
    Då kommer jag inte vara på något sällskapligt humör direkt..huu..
    Tar ett nytt test imorgon bitti. Sen får vi helt enkelt se vad som händer. Tack för ert stöd förresten, ni är guld värda!

• Trixxy

Min gubbe är på superbra humör idag och sa bara att om vi har sex idag så blir det ju mindre springare än imorrn.

Så suck känner mig delad hur vi skall göra.men jag tror vi kör idag

• Es Mamma

Trixxy har du några bilder på det test du tolkade som positivt första gng? Kan ju vara så att du har äl typ imorgon eftersom det har blivit starkare (om de första inte var helt positiva)? Oavsett vilken dag ni kör nu så lär ni pricka rätt.

• Trixxy
    Es Mamma skrev 2012-07-12 12:49:55 följande:
    Trixxy har du några bilder på det test du tolkade som positivt första gng? Kan ju vara så att du har äl typ imorgon eftersom det har blivit starkare (om de första inte var helt positiva)? Oavsett vilken dag ni kör nu så lär ni pricka rätt.

Ja jag har bilder på alla testen.kan lägga in ikväll då jag har tillgång till dator

Men när jag jämför dagens test med gårdagens så är dagens test mycket starkare.har ju aldrig testat med äl test tidigare
  • Hoppas 2012
    Trixxy skrev 2012-07-12 12:45:35 följande:
    Min gubbe är på superbra humör idag och sa bara att om vi har sex idag så blir det ju mindre springare än imorrn.
    Så suck känner mig delad hur vi skall göra.men jag tror vi kör idag
    Tror ni tänker för mycket just nu =)
    Kör om ni är sugna så blir det super.
    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Fridhaa
    Trixxy skrev 2012-07-12 12:45:35 följande:
    Min gubbe är på superbra humör idag och sa bara att om vi har sex idag så blir det ju mindre springare än imorrn. Så suck känner mig delad hur vi skall göra.men jag tror vi kör idag

Jag tror på att sexa varannan dag och om man tar ett ÄL test att sexa dagen efter. Vi sexade varannan dag och för oss tog det på andra försöket.. Månaden innan testade vi varje dag det fungerade inte för oss. Håller tummarna !
  • N1987

Whoeix: Förstår att det känns jobbigt! Har själv fått 5 missfall och har stött på motstånd många gånger när jag velat komma in. Kräv hcg-tester, de brukar tas med 2-3 dagars mellanrum. Styrkekram!

• Trixxy
    Fridhaa skrev 2012-07-12 13:17:44 följande:
    Jag tror på att sexa varannan dag och om man tar ett ÄL test att sexa dagen efter. Vi sexade varannan dag och för oss tog det på andra försöket.. Månaden innan testade vi varje dag det fungerade inte för oss. Håller tummarna !

Hm så ni hade sex dagen efter pos ältest?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester