• satirnine

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Angie08 skrev 2012-07-12 19:58:38 följande:
    Någon som testat tl-tester med lot nr. 120613 och fått spök på dessa?
    Jag har dem och har inte fått några spök. 
  • Helenmedh
    Angie08 skrev 2012-07-12 21:29:29 följande:
    Ok då vet jag att man inte ska lita på dem då :/
    Japp. Detta fick jag idag.. Är bara på äl+2

• Zelmilainen
    Helenmedh skrev 2012-07-12 21:41:49 följande:
    Japp. Detta fick jag idag.. Är bara på äl+2

så har jag fått på alla test med testlagret de senaste fem försöken... dock ej lika starkt denna månad.. så därför litar ej ja på dem förrän jag ser ett tydligare streck
    nehepp...
  • Meja2011

Sweeti:det kan vara en nidblödning:) jag fick det ca 1 vecka efter äl. Det bådar ju gott för dig:) håller tummarna

• Ankena

Jag tänkte beställa en drös med gravtest nu.. Men vartifrån? Tips Please?

• Helenmedh
    Zelmilainen skrev 2012-07-12 21:46:14 följande:
    så har jag fått på alla test med testlagret de senaste fem försöken... dock ej lika starkt denna månad.. så därför litar ej ja på dem förrän jag ser ett tydligare streck
    Ja jag också... Det är ju skandal egentligen. Är man inte gravid ska man inte kunna se ett streck. Inte ens ett så svagt som detta.. Jag VET ju att jag inte är gravid men ville kolla nu när jag fick hem dessa test som kompensation från tl. Bara för att vara säker så jag inte får upp hoppet när jag ska börja testa.. Man blir ju så satans besviken varje gång.. Försök nummer 13 nu och alla dessa spök tar livet av mig
  • Pärsikan
    Whoeix skrev 2012-07-12 21:19:13 följande:
    Livrädd för utomkvedes nu. Läst för mycket på google. Fortfarande färgade flytningar. Skall iväg imorgon över helgen, och börjar fundera på om jag kanske skall stanna hemma. Lite tips/åsikter?
    Om du inte ska långt ut i skogen så kan du ju alltid vända dig till akuten om det skulle bli värre. Om man är hemma går man ju mest och grubblar hela tiden, risken är att man blir knäckt av bara det :( 
  • Trixxy

Det blev humpabumba ikväll så nu jäklar skall det där ägget befruktas!!

• Yarrow

Är det någon som er något eller? Jag tycker ju såklart att det syns mer i verkligheten.

Ingen sm kan trixa med bilden? Har försökt själv men får det inte som ni andra har :D

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester