• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Yarrow skrev 2012-07-12 22:16:33 följande:
    Tack :) Ja herreguud.. :) Nu är det bara att hålla tummarna :)

ska hålla stenhårt :)
  • Yarrow
    alexander2011 skrev 2012-07-12 22:19:01 följande:
    ska hålla stenhårt :)
    Taaack! Jag behöver det verkligen.  Kan knappt andas nu men måste vänta några dagar innan jag gör ett nytt test!
  • Evig kärlek

Alexander2011: tack för trixandet. Håller med... Det är negativt. Men bara äl+6 så förväntade mig inget annat. Får återkomma med test om ett par dagar :)

• alexander2011
    Evig kärlek skrev 2012-07-12 22:29:29 följande:
    Alexander2011: tack för trixandet. Håller med... Det är negativt. Men bara äl+6 så förväntade mig inget annat. Får återkomma med test om ett par dagar :)

tycker jag :) bara o säga till om du vill att jag ska trixa. nått kul måse jag göra medans jag väntar på att testa hihi
  • Trixxy

Om jag testar svagt med äl testen imorrn,betyder det att äl var i idag eller imorrn då? Eller tom på lördag?

• telgebo
    Trixxy skrev 2012-07-12 22:32:59 följande:
    Om jag testar svagt med äl testen imorrn,betyder det att äl var i idag eller imorrn då? Eller tom på lördag?
    När ÄL-test är positivt så sker ÄL i regel 24-48 timmar senare.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Helenmedh

Yarrow: Ser absolut någonting! Håller tummarna! Men jag måste få fråga, är det apotekets? Jag har fått spök på dom nämligen... Såg ut såhär..Men behöver ju absolut inte vara så för dig! 

• Liiina89

Ytterligare en i umgängeskretsen som fått positivt gravtest ...Är självklart jätteglad för deras skull...men...alltid detta men.... När fn ska det bli vår tur!? Rynkar på näsan 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester