• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Idag är strecken på äl-testen betydligt svagare.de började bli svagare redan igårkväll.så antar att min äl var inatt?

• telgebo
    Trixxy skrev 2012-07-13 10:47:32 följande:
    Idag är strecken på äl-testen betydligt svagare.de började bli svagare redan igårkväll.så antar att min äl var inatt?
    Eller idag.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Adidas: Jag ser också, grattis

• Yarrow
    Helenmedh skrev 2012-07-12 23:48:55 följande:
    Yarrow: Ser absolut någonting! Håller tummarna! Men jag måste få fråga, är det apotekets? Jag har fått spök på dom nämligen... Såg ut såhär..Men behöver ju absolut inte vara så för dig! 

Ja det är apotekets egna. Är på BIM-6, har aldrig fått spökstreck på dessa test innan.
    Men jag vågar inte hoppas. Får se hur det ser ut nästa vecka :)
  • Es Mamma

Trixxy det har egentligen inget att göra med hur länge de är positiva, det som räknas är att du fick äl ca 24-48 timmar efter första positiva testet. Det är ju hormonstegringen som gör att ägget släpper.

• Trixxy
    Es Mamma skrev 2012-07-13 11:00:18 följande:
    Trixxy det har egentligen inget att göra med hur länge de är positiva, det som räknas är att du fick äl ca 24-48 timmar efter första positiva testet. Det är ju hormonstegringen som gör att ägget släpper.

Starkast igår fick jag kl 9 på morgonen.på eftermiddagen hade jag lite äl värk och sen på kvällen började testen bli svagare och idag mycket svagare
  • telgebo
    Trixxy skrev 2012-07-13 11:07:25 följande:
    Starkast igår fick jag kl 9 på morgonen.på eftermiddagen hade jag lite äl värk och sen på kvällen började testen bli svagare och idag mycket svagare
    Duger inte mina svar? Jag svarade som ES mamma att ÄL sker 24-48 timmar efter positivt ÄL test. Fast ÄL test visar bara att hormonet är som högst inte att ÄL verkligen sker.
  • Trixxy
    telgebo skrev 2012-07-13 11:10:12 följande:
    Duger inte mina svar? Jag svarade som ES mamma att ÄL sker 24-48 timmar efter positivt ÄL test. Fast ÄL test visar bara att hormonet är som högst inte att ÄL verkligen sker.

Jo varför skulle dina svar inte duga?
  • Knasten83

spökisar på gång igen... 120613, nån som fått spök på dem?
    Testade i dag äl+4-5 (alltså alldeles för tidigt)

eller ni ser kanske inget?   Finns ju viss risk att man får streckögon efter ett tag ;)

www.heddishsaker.blogg.se
  • Knasten83

elmina: trixade ditt kort. Jag tror som för mig, spök men jag hoppas SÅ jag har fel..
    www.heddishsaker.blogg.se
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester