• Elmiina

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Adidas16 skrev 2012-07-13 08:09:49 följande:
    Sökte, fick fram detta inlägg:

www.familjeliv.se/Forum-1-289/m65534228-1.htm...
    Tack. Men de skrev inget om just LOT numret som jag har. Men jag postade där iaf :)
  • Loppan8604
    Adidas16 skrev 2012-07-13 06:19:46 följande:
    (testlagrets test)

Hoppas det inte bara jag som inbillar mig nu? Ni ser med va?

Man ser något svagt!:)
  • äntligen36

Hej igen, testade väldigt svagt igår på bäst på test. Idag blev det också väldigt svagt men provade också ett fårn apoteket. Vad tror ni? Vågar man lita på det eller är det spök? Är på ÄL+11.

• äntligen36

Hej igen, testade väldigt svagt igår på bäst på test. Idag blev det också väldigt svagt men provade också ett fårn apoteket. Vad tror ni? Vågar man lita på det eller är det spök? Är på ÄL+11.

nu kom bilderna medGlad
  • Elmiina

Det översta är från igår, det understa från imorse. Det är inte så lätt att fånga på kameratelefon när det är så svagt. Men någon snäll själ som har lust att trixa lite?

Det från översta från igår visar nog bara ett fuktstreck då jag inte såg något inom tiden. Men det från idag såg jag inom tiden och gör det även ännu.

Någon som ser något? Tror själv på spökis.

• Elmiina
    äntligen36 skrev 2012-07-13 08:46:56 följande:

nu kom bilderna medGlad
    Jag skulle tolka det som pos. Grattis :D
  • Loppan8604
    Hej igen, testade väldigt svagt igår på bäst på test. Idag blev det också väldigt svagt men provade också ett fårn apoteket. Vad tror ni? Vågar man lita på det eller är det spök? Är på ÄL+11.nu kom bilderna med

Ja med!
  • äntligen36

Tackar!!! Hihi! Jag är såååå glad! HjärtaRoligt att höra att ni tror på plus. Jag trodde först att det bara speglade sig från det andra strecket, men sen blev det ju starkare. Ska ta ett digitalt imorgon för att vara riktigt säker.

• un poco

Nu är min mens här, så jag hoppas på plus nästa gång.
    Tänkte prova Bisolovon. Får se om det hjälper

• EQ85

nu kom bilderna medGlad
    ser ut som ett fint plus
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester