• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-07-13 11:55:38 följande:
    spökisar på gång igen... 120613, nån som fått spök på dem?

Testade i dag äl+4-5 (alltså alldeles för tidigt)

eller ni ser kanske inget?   Finns ju viss risk att man får streckögon efter ett tag ;)

Ser

En tycker att de ser grått ut...
  • Elmiina
    Knasten83 skrev 2012-07-13 12:00:29 följande:

elmina: trixade ditt kort. Jag tror som för mig, spök men jag hoppas SÅ jag har fel..
    Tack snälla!! :)

Åh jag hoppas också att det inte är spökisar. Men det visar sig väl om några dagar :)
  • satirnine
    Knasten83 skrev 2012-07-13 11:55:38 följande:

spökisar på gång igen... 120613, nån som fått spök på dem?
    Testade i dag äl+4-5 (alltså alldeles för tidigt)

eller ni ser kanske inget?   Finns ju viss risk att man får streckögon efter ett tag ;)

Jag har dem, men har inte fått spök på några av dem än. Har kanske testat med 6 st.
  • Loppan8604
    Knasten83 skrev 2012-07-13 12:09:58 följande:
    Loppan, ok, ser rosa ut i verkligheten. Svårt att få med på bild :)

Aha ok:) sitter på mobilen så har svårt att se:/
  • Helenmedh

Knasten: jag la upp en bild på mitt test taget på äl+2 och det var ett snyggt rosa streck på det... Samma LOT. Alltså spök..

• sajo0106

Åååå jag var tvungen att ta ett till test idag, jag kan verkligen inte förstå att jag faktiskt ÄR gravid då jag inte har några som helst symtom... men på 1,5 vecka har strecket på stickan gått från svagt till superstarkt! Brukar det stegra sig sådär fort :)?

• Love my family
    Love my family skrev 2012-07-12 14:42:50 följande:
    Ok då är det säkert spök. Ska dubbelkolla ändå men jag hoppas det är negativ då jag inte försöker bli gravid. Har redan en 2,5 åring och en 8 månaders hemma som det är.
    Jag tog ett CB idag med morgonurin för att dubbelkolla och det är nog möjligt att det finns ett svagt streck. Det kan också va kontrollremsan. Hua va nervös jag blir! Ska försöka hålla mig ett par dagar och kolla igen.
  • ÄlskDuBaby
    sajo0106 skrev 2012-07-13 12:58:02 följande:
    Åååå jag var tvungen att ta ett till test idag, jag kan verkligen inte förstå att jag faktiskt ÄR gravid då jag inte har några som helst symtom... men på 1,5 vecka har strecket på stickan gått från svagt till superstarkt! Brukar det stegra sig sådär fort :)?

Grattis :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester