• satirnine

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Du får nog göra ett nytt test först om några dagar. 
    OM det är ett STRECK så ser man det faktiskt. Och det ska synas utan att man ska behöva trixa i fotoprogram.
    Som ovan, ha lite is i magen, väntar några dagar och ta ett nytt test. :) 

♥ Första försöket efter pillerstopp ♥ ÄL 4 juli ♥ BIM 18 juli ♥
  • MrsC74

Linkmamma: syns inget. På den trixade bilden syns ett svagt streck men inte på rätt ställe. Hoppas du får plus lite senare.

• Knasten83

Ni som känt av äggfästet- beskriv hur ni känt det är ni gulliga.

Idag har jag haft sån brännande känsla på en punkt i min vänstra del av tjejmagen. Det liksom kommer och går, känns lite som håll och ömmar.. På äl+4-5

• MrsC74

Kansten: det stack till. På höger sida vis äggstocken ungefär. Varade ganska kort med har känt samma känsla alla tre gånger jag blivit gravid.

• Knasten83

Mrsc74: aha! Tycker alltid jag har stickningar, men det tar sig aldrig. Idag bränner det, men det har det gjort från och till i flera timmar så det e nog ngt annat..

• MrsC74

Knasten: kan vara ägget som fäst du känner. Har hört folk som känt så :) hoppas :)

• sajo0106
    linkmamma skrev 2012-07-13 15:37:37 följande:
    Jag har bim om en vecka ca. Prover med andra färger..

.................................................. .................................................. ...................   ...............................
    En cm från det röda finns ett annat streck(och jag menar inte testkanten)
    Man ska inte behöva hålla på sådär, är man gravid så syns det på stickan vare sig utan lampa bakom eller inte! Syns det inget i dagsljus så är det ingenting :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester