• linkmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lägger upp en bild som jag trixat med och haft "värmekälla"

.
  • satirnine

Ser inget iaf. Kanske är lite tidigt än? 

♥ Första försöket efter pillerstopp ♥ ÄL 4 juli ♥ BIM 18 juli ♥
  • linkmamma

Jag har bim om en vecka ca. Prover med andra färger..

.......................................................................................................................   ...............................
    En cm från det röda finns ett annat streck(och jag menar inte testkanten)
  • Zelmilainen
    satirnine skrev 2012-07-13 14:25:17 följande:
    ulricaz: Jag kan inte se något på dina tester tyvärr. 

Zelmilainen: Välkommen tillbaka efter uppehållet! Har du också BIM snart?
    är på äl+7/bim-5 idag
    nehepp...
  • skumbanan

På billigast tester ska alltid strecket vara 4 mm från kontrollstrecket om det ska vara korrekt, vet inte hur det är med andra.

• isflikkan1

Linkmamma----> Ser vilket streck du är ute efter.... Men skulle inte ta detta som positivt när det är trixat....
    Kan vara så att man ser det "grå" kontrollstrecket.... Pröva igen om nåra dagar :)

• Loppan8604
    linkmamma skrev 2012-07-13 15:37:37 följande:
    Jag har bim om en vecka ca. Prover med andra färger.........................................................................................................................   ...............................

Strecket e för långt från kontrollstrecket:(
  • Helenmedh
    linkmamma skrev 2012-07-13 15:37:37 följande:
    Jag har bim om en vecka ca. Prover med andra färger..

.................................................. .................................................. ...................   ...............................
    Alltså jag vet längtan och väntan, jag och maken har försökt i över ett år att få ett barn. Vi går på utredning nu och hoppas få hjälp.. Men snälla, det finns ingenting på ditt test och hur du än vrider och vänder på det och fifflar så grymt med färgerna så syns det ingenting. Du har en vecka kvar till mens. Om ägget är befruktat så kanske det inte ens fäst än. Jag är ledsen men du får ha lite is i magen och vänta ett tag till (jag VET att det är svårt, nästintill omöjligt men det går)

Lycka till, håller mina tummar för att du ska få ditt plus snart, lite närmare bim  
  • linkmamma

Jo jag vet att jag måste vänta och att det är tidigt men jag har enligt ul 2009 testat dagar efter äl Jag är en sån som testar innan det är mätbart i blodet, så sa läkaren...Då jag fick pluss ca fem dagar innan läkaren kunde mäta.

lägger in sista bilden och den är med genomlysning.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester