• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

När jag testat positit så har det synts utan genomlysning av lampa och trixande med bilden, jag har sett det tydligt och klart. Har iofs alltid testat med CB iofs.

De ggr jag bara sett nåt pytte svagt osäkert som kan vara ett + så har det alltid lett till att mensen kommit och jag har bara lurat mig själv för att jag så gärna har velat att det ska vara +.

Vill inte vara taskig, men bara säga mina egna erfarenheter.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • satirnine
    Loppan8604 skrev 2012-07-13 18:37:13 följande:
    Ingen har inne som har erfarenhet av min fråga??
    Tyvärr har jag inga erfarenheter kring det. :/
    Kanske finns svar i någon annan tråd?

Jag har fortfarande in konstig brännande känsla från magen/bröstet och upp mot halsen. Känns som jag har en klump långt ner i halsen/bröstet eller nått.  
    Annars inget speciellt idag. 
    ♥ Första försöket efter pillerstopp ♥ ÄL 4 juli ♥ BIM 18 juli ♥
  • Loppan8604
    satirnine skrev 2012-07-13 18:49:52 följande:
    Tyvärr har jag inga erfarenheter kring det. :/

Kanske finns svar i någon annan tråd?

Jag har fortfarande in konstig brännande känsla från magen/bröstet och upp mot halsen. Känns som jag har en klump långt ner i halsen/bröstet eller nått.  

Annars inget speciellt idag. 

Ok. Tack i alla fall. Tar bara på krafterna att gå runt å blöda hela tiden:(
  • Meja2011

Loppan: käkade inte du primolut?
    Blöder du mycket? Är det långa uppehåll?
    Jag kan ha så emellanåt om det var länge sen jag stimulerades eller när det var första gången.

• Loppan8604
    Meja2011 skrev 2012-07-13 19:02:45 följande:
    Loppan: käkade inte du primolut?
    Blöder du mycket? Är det långa uppehåll?
    Jag kan ha så emellanåt om det var länge sen jag stimulerades eller när det var första gången.
    Jo de gjorde ja i 10 dagar. Dag 12 fick ja en kraftg blöding som varade i 4 dagar. 3 dagar efter de (idag) kom en blödning till... blöder inte mycket men halt klart en blödning. Blir så frustrerad att vänta på äl hela tiden å de ända som kommer e blödningar!

Vad menar du men:Jag kan ha så emellanåt om det var länge sen jag stimulerades eller när det var första gången.

Tack för ditt svar! skönt att någon känner igen sig! 
  • Knasten83

Tack för era svar ang äggfäste! Gärna fler erfarenheter! :)

Mrsc74: har du? Åh, man önskar ju så!

Skumbanan; vill att du har rätt! ;)

• Knasten83

Är på äl+4-5 idag, känns som det är nära att börja testa på riktigt. Känns som dag 7 är en bra dag (även om det e sjukt tidigt så vet man ju att flera st fått svagt så tidigt)

• Meja2011

Loppan: jag menade att har jag inte ätit tabletter på länge så kan min mens bli så,och när det var första gången jag åt dem (alltså för 6 år sen) så fick jag så. Humm men du skulle inte äta pergotime va? För dem gånger jag inte använt pergotime efter har mensen varit mer märklig än någonsin. Men med pergotime slutar min mens med en gång då.

Knasten: jag kände ett hugg, förmodligen när ägget fäste:) har du känt något?

Dryg väntan på äl här nu:/

• Loppan8604
    Meja2011 skrev 2012-07-13 19:26:20 följande:
    Loppan: jag menade att har jag inte ätit tabletter på länge så kan min mens bli så,och när det var första gången jag åt dem (alltså för 6 år sen) så fick jag så. Humm men du skulle inte äta pergotime va? För dem gånger jag inte använt pergotime efter har mensen varit mer märklig än någonsin. Men med pergotime slutar min mens med en gång då.

Knasten: jag kände ett hugg, förmodligen när ägget fäste:) har du känt något?

Dryg väntan på äl här nu:/

ja skulle bara gå på dessa tabletter som ja gick på å sedan skulle de vara bra. när de gjort ultraljudet såg de att där va massa fina äggblossor som låg å väntade så ja antaratt de va därför ja inte skulle gå på något annat sedan... tycker bara de e konstigt ifall ja får medicin för att inte blöda så ofta å sedan gör de ändå. Bm sa att de brukar räcka med en kur å att mensen sen ska bli regelbunden...
    Undrar bara Hur f***N ska man då kunna kolla äl mm å bli gravid om man bar blöder:(

Ska hålla mej i 4 timmar nu å sedan äl-testa så de inte e en äl blödningen..men de tror ja inte.. 
  • Knasten83

Meja: okej, tack för svar! :)

Det är säkert inget men jag har från och till sen jag vaknade (vid 11) haft en brännande känsla på en punkt i livmoderns vänstra sida. Det kommer och går, lite som håll-känsla.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester