• Angeliic

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

skumbanan skrev 2012-07-13 16:56:33 följande:
    Madelonen: när gör man kub? Bara när man är över 35?
    I vårt län erbjuds alla gravida det. Förr var det bara kvinnor över 32 men det ändrade det. Iallafall här i vårt län
  • slemtorsk i din bralla
    Angeliic skrev 2012-07-13 19:43:33 följande:
    I vårt län erbjuds alla gravida det. Förr var det bara kvinnor över 32 men det ändrade det. Iallafall här i vårt län
    i västra götaland är det bara kvinnor över 35... vore ju intressant om ni andra skrev vilka län ni tillhör så man får lite koll
  • Angeliic
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-07-13 19:45:08 följande:
    i västra götaland är det bara kvinnor över 35... vore ju intressant om ni andra skrev vilka län ni tillhör så man får lite koll
    Jönköpings län här
  • popcornplaya

Slemmis jag bor också i västra Götalands län och vad jag förstått har dom börjat med att alla får kub men att man får välja mellan det eller rul typ. Är inte säker dock utan bara hört från bekanta.

• Trixxy

Får hoppas att det räckte med sexet i förrgår och igår trots att äl är idag..min gubbe har noll lust idag

• Zelmilainen
    Trixxy skrev 2012-07-13 19:58:02 följande:
    Får hoppas att det räckte med sexet i förrgår och igår trots att äl är idag..min gubbe har noll lust idag
    gav testet utslag idag?
    nehepp...
  • Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-07-13 19:39:58 följande:
    Meja: okej, tack för svar! :)

Det är säkert inget men jag har från och till sen jag vaknade (vid 11) haft en brännande känsla på en punkt i livmoderns vänstra sida. Det kommer och går, lite som håll-känsla.
    För mig kändes det som en lång nål eller liknade kördes in i livmodern på en speciell punkt. Varade typ 5 sek men gjorde så ont att jag föll ihop. Idag hade jag en liknade känsla men inte alls så ont... Åh, detta analyserande :P 
  • Angeliic

Det här med att känna ägget - vet inte om det var det jag kände igår. 

Brukar aldrig känna något alls emellan mensvarven - så vet ej heller aldrig när jag har ÄL (om jag inte använder stickor såklart). Men igår så högg det till i tjejmagen, samt bak i ryggen - precis som mensvärk. Höll på lite fram och tillbaka ett tag. Och mens kan det verkligen inte vara än - 12 dagar kvar till BIM. Så det funderar jag lite på vad det kan ha varit. Den här månaden har jag gett mig bäng på att få det där plusset så vi har haft sex varje till varannan dag hela månaden än så länge så jag hoppas verkligen det tar sig denna månad!!  

• telgebo

Gjort KUB 2005, 2007 och 2011 var under 35 förutom senaste gången och bor i Stockholms län.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester