• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Angeliic skrev 2012-07-13 20:12:12 följande:
    Det här med att känna ägget - vet inte om det var det jag kände igår. 

Brukar aldrig känna något alls emellan mensvarven - så vet ej heller aldrig när jag har ÄL (om jag inte använder stickor såklart). Men igår så högg det till i tjejmagen, samt bak i ryggen - precis som mensvärk. Höll på lite fram och tillbaka ett tag. Och mens kan det verkligen inte vara än - 12 dagar kvar till BIM. Så det funderar jag lite på vad det kan ha varit. Den här månaden har jag gett mig bäng på att få det där plusset så vi har haft sex varje till varannan dag hela månaden än så länge så jag hoppas verkligen det tar sig denna månad!!  
    Man tycker ju att det borde ta sig, men kroppen kan vara bra skum ibland.

Jag kan känna av mensvärk redan från ÄL fram till mens, jävligt drygt är det.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Trixxy
    Zelmilainen skrev 2012-07-13 19:59:46 följande:
    gav testet utslag idag?

Nej igår idag är det svagt
  • Angeliic
    skumbanan skrev 2012-07-13 20:25:25 följande:
    Skulle ni göra kub om ni vore 25 år?
    Jag gjorde det när jag var 22  
    Ska väl erkännas att jag gjorde det främst för att jag haft 2 missfall innan henne så var väldigt rädd och vågade inte riktigt tro på att jag var gravid - så jag valde gärna möjligheten att få se den lille ett par veckor tidigare  
  • Helenmedh
    Trixxy skrev 2012-07-13 20:26:27 följande:
    Nej igår idag är det svagt
    När det börjar bli svagt har ägget släppt.. 
  • Niicesara
    Trixxy skrev 2012-07-13 19:58:02 följande:
    Får hoppas att det räckte med sexet i förrgår och igår trots att äl är idag..min gubbe har noll lust idag
    Försök att inte tänka så mycket på det. Ni har prickat rätt. Ägget kan ha lossnat igår med. Vi hade bara sex samma kväll som jag fick utslag. (fick det på torsdag morgon och på lördagen var det negativt igen) Går in i vecka 27 imorgon. :)
  • Trixxy
    Niicesara skrev 2012-07-13 20:30:09 följande:
    Försök att inte tänka så mycket på det. Ni har prickat rätt. Ägget kan ha lossnat igår med. Vi hade bara sex samma kväll som jag fick utslag. (fick det på torsdag morgon och på lördagen var det negativt igen) Går in i vecka 27 imorgon. :)

Ok hoppas det räckte då med det vi fick till kring äl du gav mig hoppet tillbaka skall du veta
  • Loppan8604
    skumbanan skrev 2012-07-13 20:25:25 följande:
    Skulle ni göra kub om ni vore 25 år?

Jepp de hade ja. Men ja har också handikap i släkten :/ e 26 nu å min bm säger att hon tycker ja ska de:)
  • Meja JP

vet inte varför jag ens tagit test,emn mensen är väldigt oregelbunden.köpte CB bara för att inte köpa TL trodde jag köpte digitale men icke,hade köpt vanliga.
    Nån som ser ngt?
    stickan är från Billigatester,och på det enda CB så har jag bara tagit bort baksidan,om man kanske ser bättre då?
    Tycker dock att det är väldigt svårt att se på CB :-/

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester