• Zelmilainen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy skrev 2012-07-13 20:26:27 följande:
    Nej igår idag är det svagt
    det ultimata för försök är samma kväll som testet gav utslag alt dagen efter så jag tror ni prickat in det rätt bra  
    nehepp...
  • Capiche
    Meja JP skrev 2012-07-13 20:39:33 följande:

vet inte varför jag ens tagit test,emn mensen är väldigt oregelbunden.köpte CB bara för att inte köpa TL trodde jag köpte digitale men icke,hade köpt vanliga.
    Nån som ser ngt?
    stickan är från Billigatester,och på det enda CB så har jag bara tagit bort baksidan,om man kanske ser bättre då?
    Tycker dock att det är väldigt svårt att se på CB :-/

Ser tyvärr ingenting. 
    När har du bim? 
  • alexander2011
    Angeliic skrev 2012-07-13 20:12:12 följande:
    Det här med att känna ägget - vet inte om det var det jag kände igår. 

Brukar aldrig känna något alls emellan mensvarven - så vet ej heller aldrig när jag har ÄL (om jag inte använder stickor såklart). Men igår så högg det till i tjejmagen, samt bak i ryggen - precis som mensvärk. Höll på lite fram och tillbaka ett tag. Och mens kan det verkligen inte vara än - 12 dagar kvar till BIM. Så det funderar jag lite på vad det kan ha varit. Den här månaden har jag gett mig bäng på att få det där plusset så vi har haft sex varje till varannan dag hela månaden än så länge så jag hoppas verkligen det tar sig denna månad!!  

precis så har jag oxå känt. hade jätteont i ryggen igår i ryggsluet/svanken precis som innan mensen o är på äl+3 idag
  • telgebo
    Angeliic skrev 2012-07-13 20:28:06 följande:
    Jag gjorde det när jag var 22  
    Ska väl erkännas att jag gjorde det främst för att jag haft 2 missfall innan henne så var väldigt rädd och vågade inte riktigt tro på att jag var gravid - så jag valde gärna möjligheten att få se den lille ett par veckor tidigare  
    Gjorde du det bara för att få se bebis eller vad? Förstår inte riktigt
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Trixxy: När mitt ÄL test var positivt så hade jag sex samma kväll/natt och inget mer och jag blev gravid så jag tror du har prickat in det rätt.

Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Capiche

ihhhh svårt hålla sig från att testa då man ser alla test och läser i denna tråd. 
    den är ju beroendeframkallande!!!

Ska försöka hålla mig tills i morgon bitti.! 

~ Andra försöket / ÄL 1/7 / BIM 16/7 ~
  • Angeliic
    telgebo skrev 2012-07-13 21:00:05 följande:
    Gjorde du det bara för att få se bebis eller vad? Förstår inte riktigt
    Ja, främsta anledningen var den. Sen när glädjen lagt sig när man fått se den lille sprattla så blev jag även väldigt lugnad när jag fick så väldigt bra siffror. (då jag som sagt varit livrädd för missfall osv)
  • Jijii
    alexander2011 skrev 2012-07-13 20:57:42 följande:
    precis så har jag oxå känt. hade jätteont i ryggen igår i ryggsluet/svanken precis som innan mensen o är på äl+3 idag
    jag hade ont i ryggslutet i en och en halv vecka efter (då jag tror att jag hade) ÄL.

Har tagit 4 tester med svaga plus
  • Angeliic
    alexander2011 skrev 2012-07-13 20:57:42 följande:
    Hoppas det är ett got tecken för oss! Glad
    Jijii skrev 2012-07-13 21:39:58 följande:
    jag hade ont i ryggslutet i en och en halv vecka efter (då jag tror att jag hade) ÄL.

Har tagit 4 tester med svaga plus
    Låter ju superbra!! Hoppas det blir lika bra för mig! Skrattande
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester