• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Angeliic skrev 2012-07-13 22:15:49 följande:
    Telgebo: Ja såklart hade vi pratat om det innan.
    Det var bra det. Jag var så orolig inför mitt KUB då jag ändå var 36 år då och hade fått ett dåligt resultat 3 år tidigare och på nåt sätt tog det som jag nu skulle få ännu sämre 3 år senare men jag hade tur och fick siffror jag inte kunde drömma om. Var oerhört lättad efteråt.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Jijii
    satirnine skrev 2012-07-13 21:56:11 följande:
    Men grattis!  Hoppas på en fin stegring då! Vilken dag efter ÄL kunde du börja skymta ett plus? 
    ♥ Första försöket efter pillerstopp ♥ ÄL 4 juli ♥ BIM 18 juli ♥

Jag tror att det var ÄL +12, i så fall är jag på bim idag, har oregelbunden cykel. Provade på ÄL +13 också och då var det starkare men har hållt mig ifrån att testa idag:) så imorgon hoppas jag på ett riktigt plus
  • satirnine
    Jijii skrev 2012-07-13 22:59:22 följande:
    Jag tror att det var ÄL +12, i så fall är jag på bim idag, har oregelbunden cykel. Provade på ÄL +13 också och då var det starkare men har hållt mig ifrån att testa idag:) så imorgon hoppas jag på ett riktigt plus
    Kul! Du får allt visa testet i morgon!

Själv tror jag att jag vaknar med mens i morgon. Känns som det iaf, om inte så ska jag testa mig. 
    ♥ Första försöket efter pillerstopp ♥ ÄL 4 juli ♥ BIM 18 juli ♥
  • malin7878

Hej! Jag bor också i Linköping och väntar vårt första barn 23 okt
    Är det någon som har Gunilla på kvinnohälsan? Vad tycker ni om henne?

• telgebo
    Jijii skrev 2012-07-13 22:59:22 följande:
    Hur många dagar diffar din cykel med?
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester