• Hute

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tjejer hjälp mig analysera!!

Jag är som sagt på BIM-2, vad tror ni?
    Irl ser jag strecket jättefint...min mobilkamera har en aning svårt med fokusen ser jag..

Här är ett manipulerat kort:

Ska testa igen på måndag eller tisdag..det här är 16e försöket....tredje med Pergotime i kroppen. Håller tummar och tår!!
  • äntligen36
    Hute skrev 2012-07-14 08:15:01 följande:

Irl ser jag strecket jättefint...min mobilkamera har en aning svårt med fokusen ser jag..

Här är ett manipulerat kort:

Ska testa igen på måndag eller tisdag..det här är 16e försöket....tredje med Pergotime i kroppen. Håller tummar och tår!!

Jag ser på bådaGlad
    ulricaz skrev 2012-07-14 04:12:44 följande:
    VAR TVUNGE ATT KISSA MITT I NATTEN, SER NI NAGOT?

Anar kanske något svagt svagt.
  • Hute
    äntligen36 skrev 2012-07-14 08:19:51 följande:
    Jag ser på bådaGlad

Åhhh inte bara jag som typ inbillar mig då...nu blev jag liksom nervös..
  • ulricaz
    äntligen36 skrev 2012-07-14 08:19:51 följande:
    Jag ser på bådaGlad

Nej gud! Gör du? BIM-5 idag, tiden går sååååå sakta!!! Har dock en molande värk idag som sitter på vänster sida. Känns väldigt konstigt att ha mensmol på 1 sida bara!!
  • Hute
    skumbanan skrev 2012-07-14 08:25:53 följande:
    Hute: vart är tester ifrån? :)
    Billigatester tror jag..
  • Hute
    skumbanan skrev 2012-07-14 08:36:35 följande:
    Hute: jag har aldrig haft spökstreck på de :)
    ÅHH!!
    Det var dessa jag plussade med förra graviditeten också..men ska göra ett digital senare för att verkligen ha det svart på vitt. Det är ju ff lite tidigt, skulle inte testa mig förrän på bim eg, men kunde ju inte hålla mig... 
  • sajo0106
    Hute skrev 2012-07-14 08:15:01 följande:

Här är ett manipulerat kort:Ska testa igen på måndag eller tisdag..det här är 16e försöket....tredje med Pergotime i kroppen. Håller tummar och tår!!

Jag ser och då tittar jag i mobilen, ta ett nytt om några dagar så får du en fin stegring tror jag :D!!!
  • äntligen36

Jippie!! Var inget spökstreck igår som ni trodde!! Men oerhört svagt fortfarande från bäst på test.

Kan verkligen inte fatta att det är sant!!!!

Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester