• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zelmilainen skrev 2012-07-15 14:40:53 följande:
    ser ut som deras klassiska spök, precis som testlagrets ser ut som deras klassiska spök :-/
    nehepp...

Det är inte testlagrets det är billiga testers stav.men jag förstår vad du menar. Ursäkta om det ser knepigt r när jag skriver nu.skriver på mobilen och ser inte vad kag skriver :) Wela1,grattis :)
  • Charin84

Jag fick neg på bäst på tests stickor idag, då skönt förhoppningarna. Men får väl vänta några dagar med att testa om inte mensen kommer då.

Grattis till era graviditeter

Melvin 11-09-20 <3
  • Alfonsmamman

Wela1: Det tror jag absolut. Fick jag detta skulle jag nog inte tveka. Aldrig fått spök på dem. CB däremot vågar jag sällan lita på vid mindre starka plus. Ta ett digitalt idag eller om två dagar. Önskar dig lycka till.

• Loppan8604
    Zelmilainen skrev 2012-07-15 15:11:15 följande:
    räknar du från mensens första dag då? när de är SÅ korta bör du kolla upp det. min cykel har halkar ner på 25dgr från 28dgr och DET är kort och knappt tid för ägget att fästa...

De e de ja har gjort:) fick medicin nu som ska ha gjort cyklen längre såde e "först" äl efter medicinen. Därför e de svårt att veta! Man blir lite knäpp!
  • Zelmilainen
    Meja JP skrev 2012-07-15 15:23:08 följande:
    Det är inte testlagrets det är billiga testers stav.men jag förstår vad du menar. Ursäkta om det ser knepigt r när jag skriver nu.skriver på mobilen och ser inte vad kag skriver :) Wela1,grattis :)
    har inga problem att förstå, d e lugnt  
    nehepp...
  • äntligen36
    Meja JP skrev 2012-07-15 14:19:37 följande:

Har tagit nåra nya test hoppas nån har lust å kika på dom.det rosa är billigatesters stav och det andra ett vanligt CB.
    det otrixade CB är samma jag redan visat,men här är det trixat och torkat.även ett billigatester från imorse.
    Ser ni ngt? 

Det nedersta ser jag rätt bra på tycker jag. Är det trixat? Även på det näst nedersta tycker jag mig kunna se ett plus. Men har ingen koll på spök på sånna test. Eller, har aldrig fått spök på något faktiskt, fast vet ju att det kan vara så. Men håller tummarna för att detta INTE är spök! Glad
  • Loppan8604
    wela1 skrev 2012-07-15 15:13:10 följande:
    Någon som vet om detta är ett spökstreck eller ej? Det är rött och inte grått.Tacksam för svar!

Tror inte de e spök :D!! Grattis!
  • wela1
    Loppan8604 skrev 2012-07-15 15:46:50 följande:

Tror inte de e spök :D!! Grattis!
    tack! Men jag vågar inte lita på det än...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester