• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zelmilainen skrev 2012-07-15 17:37:26 följande:
    ja det hoppas vi  jag tror ej på några såna där saker öht. det enda jag vet är viktigt för barnet/fostrets skull i början är folsyra (som jag själv slarvat med men måste komma igång med). men det finns ju hjälp att få via sjukvården för att få ordning på just äl  

Tack för dina svar:) ja, ja får väll söka hjälpa ifall de inte tar sig sen. Men hippas på att de blir bättre. Äter folsyra sedan några månader tillbaka:)
  • bakeababy
    Jennass skrev 2012-07-15 18:37:16 följande:
    Bakeababy: vilken dag är du inne på? Bim eller innan?:)
    Jadu, jag vet inte exakt, antingen ska jag ha min mens den 18:e eller den 22:e....OM jag nu har BIM den 18:e, är det inte väldigt svagt då för att vara på BIM-3??
  • Pärsikan

BIM-3 är det ju inte säkert att det syns nåt alls, så räkna inte med starka streck förren du är på BIM eller efter. 

• Knasten83

Tack för era åsikter! Ja, det e jättetidigt! Vet ju innerst inne att detta bara e skuggor men det e kul att analysera! ;)

• Nelliepop
    Knasten83 skrev 2012-07-15 19:32:31 följande:
    Tack för era åsikter! Ja, det e jättetidigt! Vet ju innerst inne att detta bara e skuggor men det e kul att analysera! ;)
    Har du fått Plus ?????
  • 2barnsmamman89
    Gummsan skrev 2012-07-15 16:38:13 följande:
    Är det någon som vet om läkare på förlossningen ofta har fel på könet om dom tittar via ul? Om dom säger att det är en pojke är det stor chans att dom har fel då?

UL i vilken vecka? på RUL kan det va fel dock är risken väldigt liten med just en pojk i magen :) Efter vecka 20 så är bäbisen såpas stor att det är till ca 98-99% att dom ser rätt kön på UL :)
    ♥Elina 22/1-2010♥Linnéa 21/6-2011♥BF 31/12-12♥
  • Gummsan

Det va ett ul i v26+5... Såg inte dom klassiska tre vita strecken för flicka som jag sett på mina andra men såg ingen penis heller tyckte jag trots att han visade.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester