• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ännu ett negativt äl test:( hur nära mensen kan man ha äl?? Har 14 dagar till bim ida. Börjar undra om ja ens har äl...hur fungerar rosenrot?

• äntligen36
    divRa skrev 2012-07-15 09:22:41 följande:
    Hej! Har inte läst hela tråden men kastar in en fråga jag väldigt gärna vill ha svar på.. Testade med såna 10 stickor ida (jättekänsliga) och upp kom ett svaaagt rosa teststreck. tappade stickan så den blev oläsbar av olika anledningar.. tog ett nytt test. denna gångeg såg tom maken ett svaagt rosa streck. nåväl.. brukar alltid hålla testen mot lampan så man nu inte missar ngt och nu när de torkat så syns rosa streck på BÅDA testen. är på äl + 10 idag, tror jag iaf, älstickorna tog slut innan stegring och "spår man" i sekret borde äl ha inträffat 3 dagar efter neg äl test... Frågan är... ska jag tolka mina suuupersvaga streck som syns vääääldigt svagt utan belysning under och relativt starka med lampa under som positiva? , Mycket tacksam för era synpunkter! Kram, divra.
    Är testen från testlagret? Vet att de haft lite problem. Men jag skulle nog ändå tro på plus, men prova imorgon igen om du känner dig osäker. Har du provat med dem förut och inte fått streck så tror jag verkligen att det kan vara något. Glad
  • Zelmilainen
    Loppan8604 skrev 2012-07-15 12:36:04 följande:
    Ännu ett negativt äl test:( hur nära mensen kan man ha äl?? Har 14 dagar till bim ida. Börjar undra om ja ens har äl...hur fungerar rosenrot?
    fasen mellan mens och äl kan  variera kraftigt, men fasen mellan äl och mens (lutealfasen) brukar va konstant. du kan mao aldrig veta din bim förrän du haft äl troligen är äl helt enkelt försenad och därmed bim lika många dgr försenad. den vanligaste lutealfasen ligger på 14 dgr, men man kan ha kortare/längre lutealfas med.
    nehepp...
  • Trixxy

Hur ät erat sekret efter äl?

Jag brukar ha mjölkiga flytningar men denna gång är de som tjock vit lotion..

• Friida11

Trixxy sånna flytningar hade jag nu efter äl och de blev pluss :) hade samma flytningar när jag plussa med dottern

• Jennass

Det var nog inga spökstreck på CB, check this out : http://brollopsfiguren.blogg.se

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester