• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan: Säger dom att det är en pojke kan du lita på det, dom vet vad dom gör :) Det är värre om man får höra flicka för då kan det ju vara så att pung och penis gömmer sig men ser man ett paket, ja då är det ju en gosse :) Knasten: Hejja hejja, om några dagar ska du ha ett plus har jag bestämt! :D

• Meja2011

Undrar om det kan vara äl på g nu;) fick gelé liknande strängar(bästa förklaringen haha) på toa pappret, är det det som kallas äl sekret? Känner mig dum som frågar :/ men för en som inte har regelbunden mens och äl är det en hel ny värld!

• Zelmilainen

jag bor själv, men det skulle man ej kunna tro... har haft två STORA kycklingfileer i marinad hela dan som ja grillade och åt upp i princip allt, iofs inget annat till då det va så jäkla gott... sen steker ja dubbla satser english muffins och har foccacia på jäsning och imorrn tänkte jag baka två brödsorter till. vart ska ja göra av allt, hur tänker jag? haha

nehepp...
  • Tusse Misse
    bakeababy skrev 2012-07-15 16:22:37 följande:
    Hej tjejer!
    vad tror ni om dessa två bilder?
    Testet är från Apotekets Aco, PREG....
    Är det spök?

Så där fast ännu svagare såg mitt ut och jag var gravid! Syntes först efter lång tid också. Så jag tror det är ett plus!
  • Johlin

Hej allihopa!

Hoppas att det är någon här inne som vill hjälpa oss att tyda vårt test för vi tror det är ett positivt test men strecket är lite svagt. Vi är på BIM +1 idag Glad

• Jonnasmamma08
    Johlin skrev 2012-07-15 20:48:16 följande:
    Hej allihopa!

Hoppas att det är någon här inne som vill hjälpa oss att tyda vårt test för vi tror det är ett positivt test men strecket är lite svagt. Vi är på BIM +1 idag Glad

Jag skulle säga att det utan tvekan är positivt =)
    GRATTIS!!!
  • Johlin

MEN GUUUUUUD! ÅH, TACK TACK TACK TACK!

Nu sitter vi här helt nippriga, vet inte vart man ska ta vägen liksom! Det här är den bästa helgen i vårt liv. Igår blev vi man och hustru och idag är vi gravida. Jag tror jag blir religiös! Haha Skrattande SkrattandeSkrattande

• Jonnasmamma08
    Johlin skrev 2012-07-15 20:55:18 följande:
    MEN GUUUUUUD! ÅH, TACK TACK TACK TACK!

Nu sitter vi här helt nippriga, vet inte vart man ska ta vägen liksom! Det här är den bästa helgen i vårt liv. Igår blev vi man och hustru och idag är vi gravida. Jag tror jag blir religiös! Haha Skrattande SkrattandeSkrattande
    Grattis även till giftermålet och lycka till med bebbe i magen =)
    Väntar själv mitt fjärde barn och har snart varit gift i 1 år, känns underbart =)
  • Knasten83

Johlin: åh så underbart!!! Det kommer en dag som kommer bli ännu bättre än denna- när bebis kommer ut! :)

Lycka till!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester