• bakeababy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennass skrev 2012-07-15 16:26:19 följande:
    Bakeababy: jag tycker det ser ut som ett plus!
    Åh tycker du?! Cool
    Vi har försökt nu ett år och man vågar inte riktigt lita på alla test...har fått spök på en del..
  • Zelmilainen
    bakeababy skrev 2012-07-15 16:26:26 följande:
    Tack för ditt svar!
    Det är mer ljusrosa i verkligheten än på bilden, men är osäker...man har hoppats alltför många gånger!
    Först kom det upp ett smalt rosa streck som sedan efter ngn minut blev bredare...
    Är det vanligt med spök på dessa test?
    kan ej märket som sådant tyvärr. men är skeptisk om det ej syns tydligt då så många märken numera verkar strula :-/ håller tummen för dig
    nehepp...
  • Zelmilainen
    bakeababy skrev 2012-07-15 16:26:26 följande:
    Tack för ditt svar!
    Det är mer ljusrosa i verkligheten än på bilden, men är osäker...man har hoppats alltför många gånger!
    Först kom det upp ett smalt rosa streck som sedan efter ngn minut blev bredare...
    Är det vanligt med spök på dessa test?
    kan ej märket som sådant tyvärr. men är skeptisk om det ej syns tydligt då så många märken numera verkar strula :-/ håller tummen för dig
    nehepp...
  • Loppan8604
    Zelmilainen skrev 2012-07-15 16:24:02 följande:
    aha ok. det kan ju kanske ta några månader innan det stabiliserar sig dock. det blir ju ofta så om man tagit mediciner och slutat med tex håller tummen för dig  ser strecket men tycker det ser grått ut :-/

Mmmm den kan ju vara lite så men hoppas att äl kommer igår snabbt:)
  • Gummsan

Är det någon som vet om läkare på förlossningen ofta har fel på könet om dom tittar via ul? Om dom säger att det är en pojke är det stor chans att dom har fel då?

• Loppan8604

Zelmilainen: hade du rekommenderat att gå på rosenrot eller något sådant i min situation?? Tänkte att de kanske kunde sätta igång äl? Eller e ja helt ute å cyklar??!

• bakeababy
    Gummsan skrev 2012-07-15 16:38:13 följande:
    Är det någon som vet om läkare på förlossningen ofta har fel på könet om dom tittar via ul? Om dom säger att det är en pojke är det stor chans att dom har fel då?
    Som jag har förstått det så är det ovanligare att de gissar "fel" när det är en pojk, man brukar kunna se det rätt tydligt ;)
  • lilaemma
    Meja2011 skrev 2012-07-15 16:17:30 följande:
    Knastes bilder

Ser också sträcken, men tror tyvärr de är för gråa... men det är ju oerhört tidigt ännu... så förhoppningsfullt är det ju!
  • Zelmilainen
    Loppan8604 skrev 2012-07-15 16:32:02 följande:
    Mmmm den kan ju vara lite så men hoppas att äl kommer igår snabbt:)
    ja det hoppas vi
    Loppan8604 skrev 2012-07-15 16:39:45 följande:
    Zelmilainen: hade du rekommenderat att gå på rosenrot eller något sådant i min situation?? Tänkte att de kanske kunde sätta igång äl? Eller e ja helt ute å cyklar??!
     jag tror ej på några såna där saker öht. det enda jag vet är viktigt för barnet/fostrets skull i början är folsyra (som jag själv slarvat med men måste komma igång med). men det finns ju hjälp att få via sjukvården för att få ordning på just äl  
    nehepp...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester