• Meja2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten: är det dem jag fick som du vill lägga upp? Kan fixa det serru:)

• Meja2011

Knasten: Översta bilden, tycker jag det understa ser starkare ut  och på den understa bilden tycker jag att det översta ser starkare ut, det bor säkert en inneboende i dig;)

Meja 11-11-23
  • Zelmilainen

knasten: jag tycker strecken ser vita ut, dvs att man ser vart de ska vara, men inte att de ser positiva ut :-/

nehepp...
  • bakeababy

Hej tjejer!
    vad tror ni om dessa två bilder?
    Testet är från Apotekets Aco, PREG....
    Är det spök?

• Zelmilainen
    Loppan8604 skrev 2012-07-15 15:29:17 följande:
    De e de ja har gjort:) fick medicin nu som ska ha gjort cyklen längre såde e "först" äl efter medicinen. Därför e de svårt att veta! Man blir lite knäpp!
    aha ok. det kan ju kanske ta några månader innan det stabiliserar sig dock. det blir ju ofta så om man tagit mediciner och slutat med tex håller tummen för dig
    bakeababy skrev 2012-07-15 16:22:37 följande:
    Hej tjejer!
    vad tror ni om dessa två bilder?
    Testet är från Apotekets Aco, PREG....
    Är det spök?

ser strecket men tycker det ser grått ut :-/
    nehepp...
  • bakeababy
    Zelmilainen skrev 2012-07-15 16:24:02 följande:
     ser strecket men tycker det ser grått ut :-/
    Tack för ditt svar!
    Det är mer ljusrosa i verkligheten än på bilden, men är osäker...man har hoppats alltför många gånger!
    Först kom det upp ett smalt rosa streck som sedan efter ngn minut blev bredare...
    Är det vanligt med spök på dessa test?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester