• mammelie1891

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jess; japp!! Fast jag kommer inte testa. Jag tror iaf inte att jag är gravid även om testen skulle visa det. Jag ska se en minifräs på vul innan jag tror nåt. Så kommer ingen mens så får vi se om 3-4 veckor om jag är gravid eller inte.

Flicka 0210 Flicka 0404 FLicka 0707
  • Jess86

Mammelie: Låter som en plan! Min minifräs sparkar för fullt i magen nu, är i vecka 19 på onsdag så tiden har gått rätt fort!

• TereseA

Wela1....Det är väl apotekets biligare test? Det är inget spökstreck . Strecket ska vara rött och inte grått.. Grattis!

Akiim är mitt liv 071004
  • barbarmama

Kan jag tolka detta som ett äkta positivt ägglossningstest? Jag har aldrig fått ett sånt här starkt, men blev direkt osäker iallafall.. Är detta tillräckligt starkt eller ska det vara ännu starkare för att räknas som positivt?

10 försöket, hoppas det är vår tur nu!
  • Es Mamma

Det är definitivt positivt! Mys på bara! :)

• Loppan8604
    barbarmama skrev 2012-07-15 22:58:32 följande:
    Kan jag tolka detta som ett äkta positivt ägglossningstest? Jag har aldrig fått ett sånt här starkt, men blev direkt osäker iallafall.. Är detta tillräckligt starkt eller ska det vara ännu starkare för att räknas som positivt?10 försöket, hoppas det är vår tur nu!

De e positivt:) bara till att hoppa på mannen din!

Själv väntar ha på att mitt test ska bli så:/
  • barbarmama
    Es Mamma skrev 2012-07-15 23:00:54 följande:
    Det är definitivt positivt! Mys på bara! :)
    Loppan8604 skrev 2012-07-15 23:01:58 följande:
    Tack så mycket för era svar! Ja det ska vi göra, vi har redan lyckats mysa två gånger idag, så förhoppningsvis så är mannen inte alldeles för trött efter jobbet imorgon, så vi kan få till det imorgon också. Men betyder detta att jag ska ha ägglossning snart?
  • barbarmama
    Loppan8604 skrev 2012-07-15 23:01:58 följande:
    Vilken dag är du på? Du får det nog snart Skrattande Det tog mig 10 månader innan jag fick ett sånt här starkt resultat.
  • Loppan8604
    barbarmama skrev 2012-07-15 23:06:25 följande:
    Tack så mycket för era svar! Ja det ska vi göra, vi har redan lyckats mysa två gånger idag, så förhoppningsvis så är mannen inte alldeles för trött efter jobbet imorgon, så vi kan få till det imorgon också. Men betyder detta att jag ska ha ägglossning snart?

Antingen imorgon eller övermorgon!:) så mys imorgon också:)
  • alexander2011

stillat mitt testbegär lite, helt meningslöst igentligen :S äl+5

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester