Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Grattis!!!
Saga: jag har också skickar tillbaka pregs tester , tre gånger. Billiga-tester har jag bra erfarenhet av
Varit borta här ifrån sedan går egtermiddag. Gud va de plussas!! Jätte grattis till alla er! Ska snart gå å ta ett äl test. Vill ha äl nu men verkar som om ja får vänta lite till:/ håller tummarna för er som ska tesra i dagarna!!:)
Hur snabbt kan man få ökade flytningar när man är gravid? Från vilken vecka alltså? :) Och hur brukar dem se ut? Och stort grattis till alla er som har plussat! :D
Grattis till alla plus :D!! Själv går jag och väntar på att få åka till BM, 2:a augusti har vi tid, hoppas vi får göra VUL då, borde vara i vecka 8 eller 9 vid den tiden så då borde man ju verkligen kunna höra det lilla hjärtat ticka :D!!
Lägger till denna.. Då jag vet att jag joinar er snart!
Btw kan man se "spökatreck" på torra test utan att det är något?
Knasten: mejla på:) har du adressen?
Ja jag kör ju ngt liknande äl test, ser ut som ett lepsyl, den mäter ett ämne i salivet, när du har äl så ska det bli ett ormbuske mönster:)
Tina S: tack igen. Jag ska verkligen försöka:)
Inhandlat CB digital.. Undra sa flundra hur länge man kan hålla sig från att testa? det blir nog sista testet, om det nu står gravid då rå. Då får jag det ju svart på vitt. Pirrigt!:)