• Loppan8604

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

barbarmama skrev 2012-07-15 23:07:22 följande:
    Vilken dag är du på? Du får det nog snart  Det tog mig 10 månader innan jag fick ett sånt här starkt resultat.

Dag 9 men de e 14 dagar till beräknad bim. Men har hagt jätte problem med cyklen så vet inte när ja ska ha mens:( har hagt VÄLDIGT korta cyklar så har fått medicin för de nu. Så de e första äl efter midicinen, därför har ja ingen koll:( den skulle varit ida om man går efter appen..
  • alexander2011

vet sj att dessa har gett spök förut men ser ni nått?
  • Lurifixen

Det här är asjobbigt
    tog ut sprialen för två veckor sedan
    vet inte nå när jag har Äl eller mens...
    Så jag testar mig.. dumma kärring! Jag testar om jag är gravid Drömmer 
    TUR jag har en hel del gamla test från TL liggandes hemma. egentligen har datum gått ut. Men whata fuck!
    Då slösar jag ju på dessa i mina ovetandes tider istället för på "riktiga"

Men har en fundering.. hur har ni alla råd att springa och köpa CB hela tiden? dom e ju dyra.. 

• alexander2011
    Lurifixen skrev 2012-07-15 23:43:08 följande:
    Det här är asjobbigt
    tog ut sprialen för två veckor sedan
    vet inte nå när jag har Äl eller mens...
    Så jag testar mig.. dumma kärring! Jag testar om jag är gravid Drömmer 
    TUR jag har en hel del gamla test från TL liggandes hemma. egentligen har datum gått ut. Men whata fuck!
    Då slösar jag ju på dessa i mina ovetandes tider istället för på "riktiga"

Men har en fundering.. hur har ni alla råd att springa och köpa CB hela tiden? dom e ju dyra.. 
    undrar jag med hahaha, de är svindyra
  • alexander2011
    malin7878 skrev 2012-07-15 23:46:04 följande:
    Alexander: jag ser faktiskt ngt svagt på testen. Hoppas det blir starkare

jag hoppas ju oxå gvetvis. börjar bli drygt nu. detta är 9:e försöket :(
    det borde inte igentligen synas nått nu rent logiskt eftersom jag är på äl+5  enbart o jag vet att dessa har gett mig spök innan men visst kan man kanske ana nått
  • Krokiz

Lurifixen: När jag tog ut min spiral tog det ca 6 månader innan min mens blev regelbunden. Jag köpte en mängd ägglossningstest och testade ofta för att få en hum om när ägglossningen kom. Sen köpte jag några gravtest och när de visade plus köpte jag cb digitalt. Leta rätt på billiga tester så blir det inte så himla dyrt. I Ullared kostar 2pack gravtest ca 25 kr om du har vägarna förbi ;) Lycka till !!!

• Skrutt 83

Alexander: jag ser absolut något!! Annat LOT-nr än de som gav spök? Äl+5 låter ju väldigt tidigt men kanske var äl lite tidigare än du trott?!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester