• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja2011 skrev 2012-08-31 17:39:01 följande:
    Så nu fick vi svart på vitt=)

Grattis än en gång!!!!   
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    Meeee skrev 2012-08-31 19:09:56 följande:
    Grattis Meja :))

Popcornplaya- de brukar de väl inte bli? Har ingen erfarenhet själv men håller tummarna för att de där är starkare i morgon. Ser inte ut att vara grått

Nä det är rosa och kom direkt men har hört förr om många som fått spök på preg har jag för mig. Har inte använt dom testen så många gr själv.
  • popcornplaya
    Meeee skrev 2012-08-31 19:14:47 följande:
    Popcorn- ok. Håller tummarna iaf. Blir de test i morgon bitti?? ( nej jag e inte nyfiken)

Jag har ett vanligt cb kvar hemma och ett digitalt så det blir väll att testa med det vanliga imorgon om inte mensen kommer innan vill säga. Har ganska kraftig mensvärk så det känns nog som den kommer när som helst tyvärr.
  • popcornplaya

Meja: får kolla när jag sitter vid datorn sen. Men är ganska skeptisk själv, speciellt eftersom jag nu sitter med världens mensvärk i mage och rygg.

• popcornplaya

Mens är skit! Och det känns rätt skit just nu. Mensen var sen och lite svaga test så lite hopp fick man väll även om jag försökte att inte få upp för mkt hopp. Jävla spök.....

• popcornplaya
    alexander2011 skrev 2012-09-05 20:15:18 följande:

Understa testet är med vatten. ser ni nått? översta är den jag tog för ca 3 timmar sedan. se två understa är trixade

Jag ser faktiskt ett svagt streck på vattentestet också, dock svagare än på de andra.
  • popcornplaya

Meja jp: vill bara säga att visst anar jag nått svagt streck på testet men tycker dock det ser lite grått ut.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester