Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Cb är väldigt duktiga på spök tyvärr.
Cb är väldigt duktiga på spök tyvärr.
Grattis skunk :)
Acco: du har ju ett par dagar kvar till bim så testen kan ju ändra sig :)
Men helt ovanligt är det ju inte att va "skengravid" inte när man hängt på fl ett tag i alla fall. Jag känner mig jättegravid varje månad ;) men de gr jag vart gravid har jag faktiskt inte kännt nått innan.
Håller tummarna för dig!
Jag blir tokig, ingen mens (än så länge) men inget tydligt på testen heller. Är på bim+3 om jag går efter när jag hade äl känning. Dag 35 i cykeln och så lång cykel har jag aldrig haft förut. Dock mkt menskänningar så den kommer väll antar jag.
Lägger in en bild från morgonens cb.
Tog ju ett digitalt som var neg men eftersom jag plockat isär ett digitalt häromdagen som inte funkade så tänkte jag att jag tar ur det här också och jämför......Japp knäppis är jag!
Den övre bilden är från idag. Och om jag fattat det rätt så är det stickan med det ensamma strecket som ska bli starkare. Och för att va positivt ska det va starkare än det ovanför.
Tror alltid det syns nått på det undre, för att va positivt ska det va som ditt, att det undre är starkare än det övre :) mitt är ungefär lika i styrka. Får väll se vad som händer med min kropp. Antingen mens eller om det blir nått starkare på testen. Men tålamod är inte riktigt min grej och vi har försökt över ett år nu.
Tack :) jag är ju över bim. Dag 35 i cykeln. Det längsta jag haft innan är en cykel på 34 dagar och då hade jag ett tidigt mf. Enligt min mensapp är min medelcykel på 29 dagar.
GRATTIS Meja!!!!
Ja du har låångt kvar om du är på bim-7. Är ju ovanligt att det visar så tidigt :)