Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Fattar bara inte varför det inte blir starkare när mensen är så pass sen:/ men hoppet är det sista som lämnar en

tjing flickor, har varit borta över en vecka på semster, så jag är ej uppdaterad hur går de för allla??? Kram
Kan man få grav- symtom innan man plussat?
Sedan jag gick upp imorse har jag bara velat spy på någon.. bokstavligt talat
Men är man gravid beror ju det på dom stora hormonförändringarna - borde plussa!
Har bara mått illa en gång när jag varit gravid.. då kändes det som nu!
Men då hade jag fått missfall och det tog flera veckor innan jag plussade, när jag väl plussade fick jag göra skrapning
Vi har gjort 3 barn.det är samma pappa till alla barnen.de barnen blev till fort.
Vi är inne på 8:e försöket och vi verkar inte lyckats på detta försöket heller....
Min sambo fick diagnosen diabetes för snart 3 år sen,kan det ha påverkat spermierna negativt?
För annars vet jag inte vad det är för fel.
Vi har sex på samma sätt som när vi gjorde de andra barnen,så vad fan är det som är fel?!
Jag känner mig bara förbannad på allting just nu!!ok om det är första barnet och det kanske tar lite tid,men vi har gjort detta förr!!vi vet hur man gör barn!så varför händer inget?!
Trixxy: spelar ingen roll om det är första eller femte barnet. Är inget konstigt att det tar tid ändå. Sök utredning om ni inte lyckats efter 12 månader.