• Angeliic

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

petitemoi skrev 2012-07-21 10:22:26 följande:
    Angeliic Tack:) snällt av dig att hjälpa mig!! Ja visst är det ett litet streck, tydligare i verkligeheten tycker jag ( haha såklart) men svårt att få med på bild, hur många gånger har man inte läst det innan på familjeliv:P men det är fatiskt sant haha.

Fattar bara inte varför det inte blir starkare när mensen är så pass sen:/ men hoppet är det sista som lämnar en 
    Men köp ett digital istället  Så slipper du detta analyserande - blir själv helt knäpp på mina tester Glad
  • EQ85
    Helenmedh skrev 2012-07-21 09:25:09 följande:

ser ut som +
  • EQ85
    Helenmedh skrev 2012-07-21 09:25:52 följande:
    Detta börjar bli spännande! ;) Hahah

ser tydligt
  • Jennie83

tjing flickor, har varit borta över en vecka på semster, så jag är ej uppdaterad hur går de för allla??? Kram

• Lurifixen

Kan man få grav- symtom innan man plussat?

Sedan jag gick upp imorse har jag bara velat spy på någon.. bokstavligt talat Kräks 

Men är man gravid beror ju det på dom stora hormonförändringarna - borde plussa!

Har bara mått illa en gång när jag varit gravid.. då kändes det som nu!
    Men då hade jag fått missfall och det tog flera veckor innan jag plussade, när jag väl plussade fick jag göra skrapning Rynkar på näsan 

• Trixxy
    Lurifixen skrev 2012-07-21 10:52:31 följande:

Sedan jag gick upp imorse har jag bara velat spy på någon.. bokstavligt talat  

Men är man gravid beror ju det på dom stora hormonförändringarna - borde plussa!

Men då hade jag fått missfall och det tog flera veckor innan jag plussade, när jag väl plussade fick jag göra skrapning  

Illamående kommer när hcg halten är superhög,och för mig har det alltid vart i v 6-7.
  • Trixxy

Vi har gjort 3 barn.det är samma pappa till alla barnen.de barnen blev till fort.

Vi är inne på 8:e försöket och vi verkar inte lyckats på detta försöket heller....

Min sambo fick diagnosen diabetes för snart 3 år sen,kan det ha påverkat spermierna negativt?

För annars vet jag inte vad det är för fel.

Vi har sex på samma sätt som när vi gjorde de andra barnen,så vad fan är det som är fel?!

• FrökenIda
    Lurifixen skrev 2012-07-21 10:52:31 följande:

Sedan jag gick upp imorse har jag bara velat spy på någon.. bokstavligt talat Kräks 

Men då hade jag fått missfall och det tog flera veckor innan jag plussade, när jag väl plussade fick jag göra skrapning Rynkar på näsan 
    Det är olika. Alla reagerar olika starkt på hormonförändringarna i kroppen. Men jo, jag vet en del som fått tidiga symtom, innan de vet att de är gravida och plussat som du säger. 

Jag fick mina symptom några dagar innan jag plussa, fast jag hade mf då så kan hända jag varit gravid ett tag och att det var mf som gjorde att testen var svaga.

Illamående och ömma bröst läser jag är vanliga tidiga gravidtetssymptom . 

Själb börjar jag må illa, igår låg jag över toastolen och ville kräka i flera timmar..  jag kände mig också yr och liksom konstig i kroppen, det bubblar underligt i magen, som om tarmarna har fest eller nåt, men det smärtar inget, bara illamående. Lite "nervös" ont i magen, liksom, känner du också det?

Jag har ont i halsen också, och konstigt i bihålorna, så kanhända jag håller på sjuk. Men hoppas givetvis på att det i båda ditt och mitt fall är grav symtom. Jag ska ha mens mån-ons om jag räknat rätt. Har oregelbunden mens men nästan säker på äl-.dagen denna månaden :)

När ska du ha din?

Beklagar ditt tidigare missfall..  
  • Trixxy

Jag känner mig bara förbannad på allting just nu!!ok om det är första barnet och det kanske tar lite tid,men vi har gjort detta förr!!vi vet hur man gör barn!så varför händer inget?!

• skumbanan

Trixxy: spelar ingen roll om det är första eller femte barnet. Är inget konstigt att det tar tid ändå. Sök utredning om ni inte lyckats efter 12 månader.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester